Gå til innhold

Robert's E39 523iat| nye felger, nye foringer, ny kjøreglede!

Anbefalte innlegg

Lyden er egentlig grei, det er 10" ja, men tror det hadde blitt bedre med 8", da kassa er alt for liten.
Blir for mye motstand på elementet om jeg drar på, og det hører man.
Er jo ikke bygget for høy bass, mest for fylde i musikken på litt over snakkevolum.

Tror jeg kommer til å kjøpe ny luke en gang, og gjøre det på nytt med ei kasse som ikke er laget på to timer på jobben av rester fra ei gammal basskasse.

Hentet pakke nå nettopp:
DSC_0134.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen senket!
var mye enklere enn jeg hadde forestillt meg, og 3 av de 4 sachs demperne som satt på bilen var i god stand, så disse blir lagret for salg eller noe.
Om noen trenger to bakdempere og eller en framdemper har jeg altså dette. :)

Ellers har jeg fått meg noen nye kontakter i helgen, og en av de reiser jevnlig til polen med biler som skal restaureres.

Ble derfor gitt et prisestimat på ribbing av bil, rustsveising og fargebytte, så om alt går etter planen BLIR det faktisk lakkering i år.

Fargen er bestemt, og det er Marakesh brown metallic,  satser da på å få laget skinnseter som passer i samme slengen.

post-82768-0-98654200-1432485900_thumb.j

Endret av RobertGråwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man gjort en ny bestilling på GS, Den forbaskede butikken kommer til å ruinere meg! :D
Blei polyforinger på alle de mest fornuftige stedene, samt noe småsnaks som instrumentringer og pærer med riktig fargetemperatur til tåkelys ect.
Kjøpte meg noen depolykter i dag og, skal rive de istykker og montere inn originale xenon-greiene fra standardlykten, da festene til alt utenom motor er likt.
Motorfestene må tilpasses litt.

Er ikke mange som følger med her, men kan da i det minste underholde de få som liker et tregt og lite prosjekt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, etter noen timer med skikkelig jallamekk, fikk jeg omsider montert nye klips på gamle reflektorene, og flyttet over angeleyes-ringene til depolyktene.
Er ikke fornøyd med resultatet, men det er en grei erstatning frem til jeg må bytte lykter pga. rustene reflektorer neste år.

tenkte å bruke depo-reflektorene, men xenonpæra passet ikke.

post-82768-0-55025000-1433015892_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går etter jobb vasket jeg bilen for å fjerne pollen og fugleskit, deretter kjørte jeg hjem og parkerte.

I dag tidlig kom jeg ut til dette:

post-82768-0-05832400-1433515606_thumb.j
post-82768-0-59437400-1433515610_thumb.j
post-82768-0-15566100-1433515614_thumb.j

Det ser kanskje ikke så ille ut på bildene, men du ser det på lang avstand uten et mobilkamera imellom.

Ripe fra framskjermen til bakluka.

Jeg er en kar med ganske eksplosivt sinne, så man kan trygt si at det gikk ut over eventuelle naboer som trodde de skulle få sove på morgenen.

Etter en rask runde opp og ned gata her så jeg at det var en annen bmw som var oppskrapet også.

Jeg har rubbet det og fått det ganske bra igjenn, nå legger man ikke så godt merke til det, men faen så forbanna irriterende at noen ikke holder fingra for seg selv!!!

Har bestillt meg kamera med sensor, så neste gang slipper ikke gjerningspersonen så lett unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...