icemanM5 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Bilder av interiør...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Hvor mye for lysbryter? Tja. 400inkl frakt evnt et ok bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Bilder av interiør...? Selve interiøret ekke noe å samle på. Men kan ta noen bilder icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Får du til å se på ledningene fra lysbryter under dashbordet om det sitter montert kjørelys på den, eller om lysbryteren kun sitter rett på originalt ledningsnett...? Det avhenger om jeg skal ha bryteren skjønner du. Min har kjørelys-nett med 3 stk rele på, men jeg skal ha bryter til bil uten kjørelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Får du til å se på ledningene fra lysbryter under dashbordet om det sitter montert kjørelys på den, eller om lysbryteren kun sitter rett på originalt ledningsnett...? Det avhenger om jeg skal ha bryteren skjønner du. Min har kjørelys-nett med 3 stk rele på, men jeg skal ha bryter til bil uten kjørelys... Trur nærlys skrur seg på når jeg starter bilen men kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Hadde vært veldig fint om du fikk til å sjekke akkurat det. Sett lysbryteren din i av-posisjon, så starter du og ser om det er lys på den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Hadde vært veldig fint om du fikk til å sjekke akkurat det. Sett lysbryteren din i av-posisjon, så starter du og ser om det er lys på den da... Kom på en ting ivaffall, rimelig sikker på at det står schweden på den Vet ikke åssen den skal være da jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Nei det aner ikke jeg heller, så det sikreste er vel å sjekke på måten jeg beskrev tror jeg... Da ser vi jo hva som skjer, OM det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Førerdør i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 er sånn elnett med 3 releer på den, gåkke an å bare droppe det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Nei det er det jeg har prøvd på min, men det er 3 forskjellige lysbrytere, ifølge Morty999, og den som sitter på biler med kjørelys fungerer ikke om man bare kobler det vekk. Så jeg må sikkert ha lysbryter fra bil UTEN kjørelys.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 denne er da til kjørelys ivaffall noen dårlige bilder av interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Har du midtkonsoll, hanskerom med hele oppfestninger, og deksel under ratt i svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 ser svart ut på bildene ivaffall kan sjekke stand imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 fjærbein foran? trenger i utgangspunktet bare fjærbein med spindel og styrearm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå