Gå til innhold

Smaragdgrün BMW E28 535i/E36 coupe

ronnigoon
 Share

Anbefalte innlegg

skjer ikke så mye for tiden da jeg er på reisejobb. men har ordnet meg med løftebukk til jeg kommer hjem så da blir det å montere IE stabstag kit, 25mm fram og 19mm bak med nye fester og foringer. har også en mtech vinge liggende som jeg fikk med når jeg kjøpte bilen, noen som har eller vet av noen slags mal for å montere den?

++!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

lakka zender fronten svart og monterte den fort å gæli før jeg reiste på jobb. skal lakkers i rett farge når jeg får råd.(blir sikkert svart 4ever) vet jeg mangler ett grøftlys, det på høyresida kommer og går litt som det selv vil. har også montert mtech vinge, 

10628338_10154537511965481_8203594588470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har enten vannpumpa gidd seg eller så har temostaten klikka, håper det bare er termostaten ettersom at vannpumpa er så godt som ny, dog er den av FEBI kvalitet men den kan da ikke gå i stykker etter 2-3 måneder? får se nærmere på det imorgen.

er fremdeles på utkikk etter e28 535 calippere bak, kan byttes i e34 skiver og calippere bak om noen ønsker? er bolt on på e28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Termostaten på e28n er gåen, blir bestillt nye deler til den snart. Har i mellomtiden kjøpt meg vinterbil/bruksbil som er tiltenkt som banebil prosjekt til sommern.

denne hadde mangellapp da jeg kjøpte den, det som må gjøres er å bytte en bærekule, stramme brekket og bytte pære til bremselys.

kmtellern sier 135k, men vet ikke om jeg skal stole på den, for når jeg bytta hjul pån så forsvant jekken opp igjennom jekkfeste foran på venstreside.

stakkars e36n har også vært rosa tidligere, men har blitt lakkert opp igjen med noe dårlig grunnarbeid.

bilen er nå brun, står også i vognkortet at den er brun, noen som vet hvilken brunfarge e36 kom med om de i det hele tatt gjorde det?

ellers er den godkjent senket og tight og fin å kjøre.

1901614_10154758273435481_46034485904540

eneste bildet jeg har av den for tiden, møkkete og fæl.

er noen deler jeg skulle hatt til den, men det haster ikke.

-rustfrie framskjermer

-rustfrie og komplette dører med originale speil.

-m3 sideskjørt

-låser med nøkler til tenning, dører og bakluke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut av foringene selv, har bestilt rett type nå. så blir det eu godkjenning når dette er montert.

har også bestilt originale speil til den da jeg synes dem er finere. m3 speila selges om noen er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...