slettaas Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 skjer ikke så mye for tiden da jeg er på reisejobb. men har ordnet meg med løftebukk til jeg kommer hjem så da blir det å montere IE stabstag kit, 25mm fram og 19mm bak med nye fester og foringer. har også en mtech vinge liggende som jeg fikk med når jeg kjøpte bilen, noen som har eller vet av noen slags mal for å montere den? ++! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 har ikke fått på stabstaga enda, men har fått tak i en zender leppe. reservehjul, ren bil <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Denne har også vært i mitt eie. Angrer på at jeg solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 skjønner deg godt, utrolig bra for rust denne e28n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 lakka zender fronten svart og monterte den fort å gæli før jeg reiste på jobb. skal lakkers i rett farge når jeg får råd.(blir sikkert svart 4ever) vet jeg mangler ett grøftlys, det på høyresida kommer og går litt som det selv vil. har også montert mtech vinge, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 håper på litt motivasjon når jeg kommer hjem så jeg får skrudd litt, skulle hatt e28 535 calippere bak. har 535 e34 jeg kan bytte i med skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 har heva motoren 2cm med skiver, men lurer på om det finnes et annet motorfeste som er lengre så jeg slipper å bruke skiver? er så vidt jeg får på muttra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hvorfor skal du ha motoren høyere opp? Er den for lav,? Tror neppe det finnes standard men går jo an å lage slike i poly Skamråe felger samt reserve hjul, og digger innsiden av panseret v ditt, og leppa ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 vil heve motoren så jeg slipper å ta bunnpanna da jeg skal lengere ned. er grei høyde sånn som den er heva nå, men med alle skivene på motorfestet blir det vanskelig å få muttra skikkelig neppå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ja, ser at min bunnpannee har fått seg noen merker siden sist ikke vrldig gøy lag sånnen beskyttelses plate til bilen over bunpanna ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 nå har enten vannpumpa gidd seg eller så har temostaten klikka, håper det bare er termostaten ettersom at vannpumpa er så godt som ny, dog er den av FEBI kvalitet men den kan da ikke gå i stykker etter 2-3 måneder? får se nærmere på det imorgen. er fremdeles på utkikk etter e28 535 calippere bak, kan byttes i e34 skiver og calippere bak om noen ønsker? er bolt on på e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Termostaten på e28n er gåen, blir bestillt nye deler til den snart. Har i mellomtiden kjøpt meg vinterbil/bruksbil som er tiltenkt som banebil prosjekt til sommern. denne hadde mangellapp da jeg kjøpte den, det som må gjøres er å bytte en bærekule, stramme brekket og bytte pære til bremselys. kmtellern sier 135k, men vet ikke om jeg skal stole på den, for når jeg bytta hjul pån så forsvant jekken opp igjennom jekkfeste foran på venstreside. stakkars e36n har også vært rosa tidligere, men har blitt lakkert opp igjen med noe dårlig grunnarbeid. bilen er nå brun, står også i vognkortet at den er brun, noen som vet hvilken brunfarge e36 kom med om de i det hele tatt gjorde det? ellers er den godkjent senket og tight og fin å kjøre. eneste bildet jeg har av den for tiden, møkkete og fæl. er noen deler jeg skulle hatt til den, men det haster ikke. -rustfrie framskjermer -rustfrie og komplette dører med originale speil. -m3 sideskjørt -låser med nøkler til tenning, dører og bakluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 skal bytte bærekuler på e36n, så stakk innom biltema og spurte etter bærekuler til den. eneste de hadde var disse, er det rett foringer? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Chassisdeler/For--og-bakstilling/Foring/FORING-BMW-72750/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 fant ut av foringene selv, har bestilt rett type nå. så blir det eu godkjenning når dette er montert. har også bestilt originale speil til den da jeg synes dem er finere. m3 speila selges om noen er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå