Tommy Eidsmo Posted July 28, 2014 Posted July 28, 2014 Har en 523 IA som selges i deler. Motor og gir skal jeg ha selv. men alt annet skal jeg selge. bilen selges kun i deler.Mye fin på bilen blant annet karosseri deler og mye annet snacs. ny front lykt høyre side ikke zenon. sports støtfanger hel og fin. grøftelys fungerer.93872645Tommyjotjo@gmail.com
Julianv Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Pris dører venstre side, venstre framskjerm samt panser og bakluke?
BMW999IA Posted August 22, 2014 Posted August 22, 2014 Har en 523 IA som selges i deler. Motor og gir skal jeg ha selv. men alt annet skal jeg selge. bilen selges kun i deler. Mye fin på bilen blant annet karosseri deler og mye annet snacs. ny front lykt høyre side ikke zenon. sports støtfanger hel og fin. grøftelys fungerer.bilde (7).JPGbilde (9).JPG 93872645 Tommyjotjo@gmail.com Har du solgt venster frem dør og bagasje lok?
Tommy Eidsmo Posted September 10, 2014 Author Posted September 10, 2014 Bilen er vraket. jeg la ut deler på finn og fikk så mye useriøst henvendelser at jeg ble skremt. beklager til dere jeg ikke svarte og som ikke fikk kjøpt deler. jeg tok vare på mye fint så hvis dere sender en mail eller pm så kan vi finne ut av ting. de beste tingen ble selvsagt solgt på timen slik som Mtech fanger
Sindreh Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 (edited) Hvor gammel er bilen? Beklager fikk med meg at du har vraket bilen i etterkant Edited September 10, 2014 by SindreH
Recommended Posts