tøttatoppen Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hallo! Har montert et uoriginalt hengerfeste som mitt lokale BMW verksted ikke klarer å kode/aktivere med sitt utstyr. Verksmester skisserte tre ulike løsninger. Bytte til originalt BMW EL.sats, bytte uoriginal kontrollboks til annen type (evt. sjekke om det er feil på boksen), og til slutt nevnte han muligheten for å prøve med annen type diagnoseverktøy. Noen som kan hjelpe? Jeg bor på Jessheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 Been there done that! Har sendt melding til lokale wisards uten svar. Håper at noen i nærheten kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Ikke sendt til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøttatoppen Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Ja, det har du rett i! Da kommer det en melding fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå