xKristoffer Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Skal nå oppgradere stereoanlegget i min e39. Er ganske så grønn på bilstereo bare så det er sagt;) Så det jeg lurer litt på er hva som lønner seg og kjøpe av spiller. (I førsteomgang blir det bare og skifte ut originalspilleren med en 1 din spiller og sette inni en sub) Har sett en del på 1 din spillere siste dagene og har egentlig ikke peiling på hva jeg skal velge da det er så enormt mye der ute... så håper og få noen innspill her Er dette noe og anbefale?http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7818&katid=172&id= Lurer litt på hva jeg skal se etter når jeg skal finne spiller..Eneste jeg vet jeg vil ha er egentlig bluetooth, sån at jeg kan kjøre musikk osv trådløst over til spilleren. specsa sier meg veldig lite.. som Watt rms osv.. Har lyst på en skikkelig spiller som ikke koster skjorta.. da dette er et "førsteanlegg" Setter stor pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ser du er ute etter en med multimedia funksjoner. Til den prisklassen du er oppi der får man tak i sånn såkalt "spesialspiller" til e39 en som gir deg orginal look og som har alt av funksjoner du trenger og ikke trenger. Personelig er jeg veldig fan av android spillere som gir deg fullstendig kontroll over alt som er på spiller og ikke. Du har da mulighet til å laste ned apper til alt du ville trenge/ønske Om du ikke er en sånn "lyd freak" vil jeg si att de aller fleste spillere gir nok lyd og siden du vil koble til egen sub så vil du fimt få mer effekt ut av de andre høytalerene i bilen uten å gjøre så mye. Det som ville utgjøre lyden din er (ved kun egen sub) er hvor bra en spiller klarer å fjerne "bassen" i fra elementene dine og bare spille mellomtone og diskant. Og du trenger ikke masse rms watt for å få god lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 http://www.ljudia.no/Product/Product.aspx?id=919952 dersom du bryr deg om lyd. 2din er rett ut overpriset mtp hva du faktisk får igjen. Greit nok med navigasjon, men ellers får man jo veldig lite igjen. Trenger ikke tenke på watt elns når det er snakk om spiller, for det blir ikke bra lyd uten ekstern forsterker uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xKristoffer Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Ser du er ute etter en med multimedia funksjoner. Til den prisklassen du er oppi der får man tak i sånn såkalt "spesialspiller" til e39 en som gir deg orginal look og som har alt av funksjoner du trenger og ikke trenger. Personelig er jeg veldig fan av android spillere som gir deg fullstendig kontroll over alt som er på spiller og ikke. Du har da mulighet til å laste ned apper til alt du ville trenge/ønske Om du ikke er en sånn "lyd freak" vil jeg si att de aller fleste spillere gir nok lyd og siden du vil koble til egen sub så vil du fimt få mer effekt ut av de andre høytalerene i bilen uten å gjøre så mye. Det som ville utgjøre lyden din er (ved kun egen sub) er hvor bra en spiller klarer å fjerne "bassen" i fra elementene dine og bare spille mellomtone og diskant. Og du trenger ikke masse rms watt for å få god lyd. OKi takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xKristoffer Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 http://www.ljudia.no/Product/Product.aspx?id=919952 dersom du bryr deg om lyd. 2din er rett ut overpriset mtp hva du faktisk får igjen. Greit nok med navigasjon, men ellers får man jo veldig lite igjen. Trenger ikke tenke på watt elns når det er snakk om spiller, for det blir ikke bra lyd uten ekstern forsterker uansett. Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xKristoffer Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Har bestemt meg for at jeg går for en vanlig 1 din spiller, sån at jeg kan flytte den over til neste bil Skal også bygge inn en 10" sub i ene sida på bagasjerommet. Noen som har tips til hvilket merke/ellement og forsterker jeg burde kjøpe? Helst brukt.. (mellom 1000-3000kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå