Gå til innhold

E39 kollisjonsskadet. Verdt å reparere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte kunststykket å kjøre inn i en annen bakfra. Hans bil fikk noen skrammer under reservehjulsdekslet, og et vått hengerfeste.

Min '98 523i fikk derimot smadret front, trekspillpanser og bulket framskjerm.

Vet det er longshot, men prøver. Er det verdt å reparere dette? Hva kan det koste? Hvis vi forusetter ny front med xenonlykter, radiator etc, nytt panser og én ny framskjerm, med alt som må til av smådeler, lakkering og arbeid. Jeg tror motor og annet teknisk berget ok. Bilen var neppe verdt mer enn ca. 40k før uhellet.

Skrevet

Hvis du gjør jobben selv, og evnt får tak i brukte deler er det verdt det.

Skal du sette jobben til verksted og kreve at det blir 110% strøkent er det ikke verdt det.

Skrevet

Hvis du gjør jobben selv, og evnt får tak i brukte deler er det verdt det.

Skal du sette jobben til verksted og kreve at det blir 110% strøkent er det ikke verdt det.

Vesentlig opplysning: Dette skjedde selvfølgelig på bilferie i Danmark. Hadde det vært her hjemme hadde jeg fraktet den hjem. Iom. situasjonen er som det er blir det verksted i Danmark eller skroting. Gidder ikke bil med henger på ferge etc.
Skrevet

Vesentlig opplysning: Dette skjedde selvfølgelig på bilferie i Danmark. Hadde det vært her hjemme hadde jeg fraktet den hjem. Iom. situasjonen er som det er blir det verksted i Danmark eller skroting. Gidder ikke bil med henger på ferge etc.

Har ikke koed verksted i nærheten av lageret/butikken sin? 

Da kan du kanskje få de til å gjøre jobben med brukte deler og slippe litt billigere unna.

Skrevet

Har ikke koed verksted i nærheten av lageret/butikken sin? 

Da kan du kanskje få de til å gjøre jobben med brukte deler og slippe litt billigere unna.

Hvis jeg henter den hjem på henger (ca 4000 i utgifter), hva er så en sånn bil verdt, enten solgt i deler, eller som hel delebil?
Skrevet

Tipper det er en skade til rundt 80.000+ på et verksted om alt skal være orginalt.

Mulighet for å selge den som delebil i danmark...? Usikker på regler rundt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...