Gå til innhold

Utstyr til BMW i3

Share

Anbefalte innlegg

Utstyr , avhenger av hva den enkelte har behov for og kan tillate innen for budsjett.

For min del er det ingen ting utenom vinterhjul som er et must. For andre er det must å ha comfort acces ( sikkert kjekt for de som har nøkkel i veske ?)

Jeg ville ha vært veldig fornøyd med i3 selv uten noe spesielt ekstra utstyr.

Allikevel har jeg valgt å legge til ( og er veldig fornøyd med å ha fått med valgt utstyr)

Hurtiglader.

Harmon kardon hifi - knall bra lyd !

Connected drive - fjernstyre bl.a ac og varme fra telefonen uten at bilen er plugget inn i noe strøm.

Soltak - kan kjøre bilen uten å være avhengig å måtte bruke ac pluss liker å få in luft/lys etter eget ønske.

Navigasjon 606 , med idrive. Jeg savner ingen ting på NAvien - iDriven er veldig kjekk å betjene ( har ingen erfaring med bil med navi eller idrive fra før).

"Knapper på rattet pakke" har da vanlig CC og armene ,som er veldig greit å ha. ( bruker ikke CC).

Har noe Blåtann, stemmestyring ,som også er kjekt.

DAB radio - fungere meget godt.

Har også valgt lakk, Sotra ruter og oppgradere felger - dette er mere i kategori jåleri.

Mange velger største navi 609, og ryggekamera. For kamera må man også velge oppgradert interiør - jeg er veldig fornøyd med standar interiøret - da det er det som

Passer mitt bruk mest ( de andre er mer hvitt/beige også rattet) , skinn tenker jeg man oftere må kjøre ac som sommer og varme og vinter..

Mener du får med ACC med denne ryggekamera pakken, men i tillegg til prisen på pakken , må man oppgradere interøret for 10-13'k - for min del sparte jeg 20' på å ikke

Velge lyst interiør.

Anbefaler uansett studere katalogen og besiktige hos forhandler diverse alternativer.

Greit å ta med matter og ekstra koppholder.

Kjørt 30 mil siste døgn - 130 mil på 14 dager - fornøyelse å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , ser at jeg blander ryggekamera og ACC , disse er i to forskjellige pakker. Er det en ting jeg kunne ha tenkt meg på i3'n min , er det ACC, adaptiv cruiseecontrollen.

Den gang jeg spekket bilen i januar , så måtte denne velges med det oppgradere interiøret - noe jeg ikke valgt e , da grått/svart er mest praktisk for meg (skrudde på båtmotor senest idag, ellers så inn og ut garasje med gamle biler).

Når det gjelder kommunikasjon med bil via telefon , mener jeg at i3 er tidlig ute med diverse tjenester som er og kommer - den gang så safet jeg med å velge connected drive tjenesten (ikke pakken ) , 6ak tror jeg den het.

Uansett jeg bruker iphonen både for å sjekke ladestatus, skru på/av lading, tidsinstille lading, sjekke status på feks om dører er låst etc. Og evt åpne lukke disse fra telefon.

Samt at jeg har litt kjøretøys historik og generell Brukerid om bilen på denne appen.

Tenker det vil komme nye tjeneste i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Det har jeg ikke fått med meg, men da er det vel fort noen måneder med ventetid? 

Skulle helst ha kjøpt en til uka.. 

er nok noen måneders ventetid ja. Det hender de har lagerbiler ifm slike kampanjer. Sjekk med nærmeste BMW forhandler.

Det mangler sikkert litt i annonsen. I tillegg er det litt feilinformasjon også: Luftfjæring, Metallic lakk, Nivåregulering (stemmer ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer utstyrslisten (ikke lange lista..) 

Det som ikke fremkommer på vedlagt liste er  dekk inkl felger dekk kr. 12 000,-, matter kr. 1500,- servicepakke kr. 5000,-

Hva mener dere? Får bilen for 300.000. 

Får bilen med en gang, kommer antagelig på samme pris om jeg bestiller selv. Slipper og vente... 

Kjøpe eller ikke?

Untitled.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ringe bmw-forhandler og forhøre meg litt i morgen :)

Her kommer utstyrslisten (ikke lange lista..) 

Det som ikke fremkommer på vedlagt liste er  dekk inkl felger dekk kr. 12 000,-, matter kr. 1500,- servicepakke kr. 5000,-

Hva mener dere? Får bilen for 300.000. 

Får bilen med en gang, kommer antagelig på samme pris om jeg bestiller selv. Slipper og vente... 

Kjøpe eller ikke?

virker som et greit kjøp. Nesten lik min. Jeg har ikke soltak, men navi pro. Ga ca 340k for et år siden, ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...