Aleks Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Lurer på å hente meg en m3 i england.Ser at det ligger en del 46 m3 cabriolet tilsalgs i england. og disse har ofte mye utstyr og.så mine spørsmål er egentlig :1- Er det flere forskjeller på framsetene enn at på cabriolet har de en "støtte" til beltet på siden av nakkestøtten? Eller er de ellers lik i utforming og slikt? 2- er dørene lik på coupe og cabrio? håper noen gidd å svare. på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Setene er forskjellige, men dørene er like.. Mulig det er forskjellige seter i cabrioletene, men jeg har vært borti at det ikke er justerbare sidestøtter og setene har litt annen utforming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Karosseri har vel en ekstra bøyle under som xoupe ikke. Har? Mener leste det et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 spørsmålet er vel egentlig om setene fra en cabrio passer i en coupe? og da også passer i 4 dørs.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå