Sturlis Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Hei! Tenkte å sjekke interessen her om noen vil kjøpe denne. Det er snakk om en 88 modell 730 med 735 motor og automatkasse (ikke godkjent i vognkort) med gåen girkasse (?). Jeg kjøpte bilen i 2012, fikset den opp litt (byttet bremseskiver+ klosser, et par bærearmer++) og fikk den eu-godkjent. Det var noe galt med girkassa på bilen da jeg kjøpte den, den sto låst i 3.gir (nødmodus av noe slag) Jeg rakk dessverre bare å kjøre bilen noen få turer før girkassa ikke ville mer, den begynte å "slure", før den ikke gikk forover i det hele tatt. Men revers funker, måtte rygge bilen hjem >< Jeg vet ikke om hele kassa må byttes eller hva det er. Har prøvd å bytte girkassehjerne, men det hjalp ikke. Bilen stod hjemme litt, men jeg leverte inn skiltene i mai ifjor etter jeg tauet den opp til en kamerat der den har stått lagret siden da (under tak). Jeg har verken penger eller tid til å fikse bilen, derfor har den bare blitt stående. Det er litt for mye bil igjen for å skrotes, da den gikk gjennom eu-kontroll uten noe problemer, og bortsett fra girkassa så fungerte bilen greit. Den er ganske hel og fin for alderen, ingen nevneverdige bulker eller skrammer, annet enn noe rust som har blitt tatt for noen år siden som ikke er gjort helt 100%. Bilen har rullet 378.000, men motor ble byttet for et par år siden, og ifølge forrige eier skal denne ha gått i underkant av 200.000 (noe jeg ikke kan gå god for). Ellers så er bilen mørk blå (husker ikke fargen), har grått skinninteriør (noe slitt selvsagt siden dette ikke akkurat er en ny bil, men fullt brukenes). Den har elektriske vinduer på alle 4 vinduene, men jeg mener å huske at det var noe galt med den ene vindusheisen. Følger kun med ett sett med dårlige sommerdekk, de du ser på bildene. Ta kontakt om det er noe du lurer på. Selges som den står, dette kan bli en helt ålreit bil for den som gidder å mekke litt. Bilen må eu-godkjennes for å få ut skiltene, men jeg tror ikke det burde være noe problem da den bare har stått stille under tak siden forrige eu-kontroll. Kom med bud! Kan gjerne kontakte meg per tlf da jeg ikke er på bimmers så ofte, tlf nr er: 91145137. Bilen befinner seg i Bamble, Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Ingen som er interessert? Bilen blir solgt billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Må kvitte meg med bilen nå! Trenger dessverre litt kr for å fikse e30'n min. Så nå går den snart på huggern. Det hadde vært synd, det er litt for mye bil igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Send info på PM!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Går på huggern om ingen vil ha den! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 irriterer meg at jeg må la denne gå men jeg er ikke helt gira på og taue 20 mil (eller rygge for den saks skyld ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Ikke solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixx Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Vurderer, kan du sende meg flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Har dessverre ikke flere bilder, og bilen er skitten og står et sted jeg ikke får vasket den nå :/ Hadde planer om å plukke av noen deler på den til torsdag, men om du kunne kjøpt den hel hadde det vært veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Er den fortsatt hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå