stance-works Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Dette er den første bilen i mitt eie, BMW 520D.Er 17 år og tar sertifikatet i November 2014. Bilen er kjøpt i Sandefjord-området og den blir hentet torsdag 05.08.2014 Har aldri før dokumentert eller "Blogget" om noe jeg gjør så jeg gir det et forsøk Merke: BMW E39 520DMotor: Chippet til 180hk og 350NÅrsmodell: 2000Kmstand: 196.000kmPLANM5 frontfangerM5 bakfangerNy facelift lykter (med LED angeleyes)Ny Hella baklykterNy skiltlys LEDSenksettEksosPlasti dip (Mørk blå / Lava rød)BakrutesenkSotOrginal M5 baklukeLyktesenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Fin den der, du får legge ut flere bilder når du får den Men er du helt sikker på at effekten på motoren er korrekt? Høres litt i overkant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Blir bra den der, senk gjør så mye med en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Fin den der, du får legge ut flere bilder når du får den Men er du helt sikker på at effekten på motoren er korrekt? Høres litt i overkant ut. Glemte å nevne at bilen er chippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Blir bra den der, senk gjør så mye med en bil Helt enig Senkingen tror jeg kommer iløpet av mars/april 2015, pga veldig lang vinter her oppe i nord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Følger! e39 kommer seg så volsomt med bare senk , ser frem til flere bilder stance-works reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Nå er jeg ikke helt 100% sikker i min sak, men med en enkel chip høres 180hp ut av 520d 136hk litt mye ut. Er det du som har gjort det eller forrige eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Nå er jeg ikke helt 100% sikker i min sak, men med en enkel chip høres 180hp ut av 520d 136hk litt mye ut. Er det du som har gjort det eller forrige eier? Selgeren har kjørt me chippen i 2 år. Ifølge selgeren var dette ikke noe billig chip, men var en dyr chip som endret alt i.h.t forbruk, fart og ytelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Ser pen ut vil hjelpe godt på med m5 fangere og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Ser ut som en fin E39 dette Enig med de fleste planene dine, utenom plastidip. Er det hele bilen du tenker? Synes det ser litt jalla ut.. Pluss at sølv er den fargen som tar seg best ut på e39. Veldig clean med senk og fete felger, f.eks Rondell D58. Ville også spart meg for lyktesenk. Men såklart din bil og du gjør det du vil Ser du vil ha lykter med led angel eyes, men om du har orginale facelift lykter trenger du bare å bytte pæren. Vil anbefale disse: http://www.mteclightingusa.com/MTEC_BMW_Angel_Eye_LED_Bulbs_p/mt-611-v3-e39.htm Er det forskjell på bakluken på standard e39 og M5? Visst du skal ha full m-tech kan du jo kjøpe en sånn, sikkert litt billigere og lettere en hele luken: http://www.ebay.co.uk/itm/Painted-BMW-E39-Saloon-M5-E36-M3-Boot-lip-spoiler-Cosmos-Black-Pearl-303-/271424256635?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f32257a7b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Ser ut som en fin E39 dette Enig med de fleste planene dine, utenom plastidip. Er det hele bilen du tenker? Synes det ser litt jalla ut.. Pluss at sølv er den fargen som tar seg best ut på e39. Veldig clean med senk og fete felger, f.eks Rondell D58. Ville også spart meg for lyktesenk. Men såklart din bil og du gjør det du vil Ser du vil ha lykter med led angel eyes, men om du har orginale facelift lykter trenger du bare å bytte pæren. Vil anbefale disse: http://www.mteclightingusa.com/MTEC_BMW_Angel_Eye_LED_Bulbs_p/mt-611-v3-e39.htm Er det forskjell på bakluken på standard e39 og M5? Visst du skal ha full m-tech kan du jo kjøpe en sånn, sikkert litt billigere og lettere en hele luken: http://www.ebay.co.uk/itm/Painted-BMW-E39-Saloon-M5-E36-M3-Boot-lip-spoiler-Cosmos-Black-Pearl-303-/271424256635?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f32257a7b Hadde planer om hele bilen, men har ombestemt meg og vill beholde sølvfarger Er orginale facelift lykter å tusen hjertelig for linken, setter jeg stor pris på! var å kjiket litt på M5 luken og den var det en liten " spoiler/flipp" på så det så mye bedre ut, men jeg kommer mest sannsynlig til å bestille ifra ebay linken din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Fristet veldig med Rota mxr 18" Felger.. Men er fortsatt usikker slik som på bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Inspirasjon? Lasseln sin på forumet, bare å fjerne visst d trengs, men perfejt e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Du kjøpte ikke denne av en som heter Joachim i Sandefjord? flott bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Inspirasjon? Lasseln sin på forumet, bare å fjerne visst d trengs, men perfejt e39 IMG_37963865666866.jpeg Flått bil! og har mange slike tanker om min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå