stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Skrevet August 8, 2014 På 7.8.2014 den 20.57, Freakshow skrev: Du kjøpte ikke denne av en som heter Joachim i Sandefjord? flott bil forresten Nei, kjøpt nedi Oslo-området Takktakk, penere skal den bli å!
stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Skrevet August 8, 2014 Bilder og en liten "update" av kjøreturen hjemover blir postet iløpet av kvelden/natten!
stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Skrevet August 8, 2014 Turen hjemover jikk kanonbra! Bilen var over all forventning. Kjempegod kjøre comfort å veldig "hyppig og leken" bil. Hentet bilen i Skien og kjørte den nordåver til Vesterålen ( ca 1500km) som tok ca 24 timer + et par stopp.Slenger med et par bilder jeg tok på turen!
stance-works Skrevet August 18, 2014 Forfatter Skrevet August 18, 2014 Noen som har et lite innspill hva jeg kan gjøre før vinteren for å få en mere "sint-look" på den? Senken og fangeren kommer etter vinteren... sh0xx reagerte på dette 1
stance-works Skrevet November 9, 2014 Forfatter Skrevet November 9, 2014 heisann! har vært ekstremt lite aktiv her pga glømt av dette helt...De få tingene jeg har fått gjort er:- Byttet forsterker- Bytter til led pærer i ringene og nærlysBestilt:- M5 fanger- "spoiler"Senkesett og diverse annet kommer iløpet av nyåret.
Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 På 18.8.2014 den 1.50, stance-works skrev: Noen som har et lite innspill hva jeg kan gjøre før vinteren for å få en mere "sint-look" på den? Senken og fangeren kommer etter vinteren... Senke den, soting av ruter og sorte nyrer foran. Kanskje noe fine vinterfelger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå