stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Du kjøpte ikke denne av en som heter Joachim i Sandefjord? flott bil forresten Nei, kjøpt nedi Oslo-området Takktakk, penere skal den bli å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Bilder og en liten "update" av kjøreturen hjemover blir postet iløpet av kvelden/natten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Turen hjemover jikk kanonbra! Bilen var over all forventning. Kjempegod kjøre comfort å veldig "hyppig og leken" bil. Hentet bilen i Skien og kjørte den nordåver til Vesterålen ( ca 1500km) som tok ca 24 timer + et par stopp.Slenger med et par bilder jeg tok på turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Noen som har et lite innspill hva jeg kan gjøre før vinteren for å få en mere "sint-look" på den? Senken og fangeren kommer etter vinteren... sh0xx reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stance-works Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 heisann! har vært ekstremt lite aktiv her pga glømt av dette helt...De få tingene jeg har fått gjort er:- Byttet forsterker- Bytter til led pærer i ringene og nærlysBestilt:- M5 fanger- "spoiler"Senkesett og diverse annet kommer iløpet av nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen som har et lite innspill hva jeg kan gjøre før vinteren for å få en mere "sint-look" på den? Senken og fangeren kommer etter vinteren... Senke den, soting av ruter og sorte nyrer foran. Kanskje noe fine vinterfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå