Chris2pher Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Hei, noen her inne som har kompressor (helst kitt) som passer på m50? Eventuelt kan toppmontert turbo kitt være aktuelt. Jeg er ikke intressert i kina kitt fra ebay -Christopher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Gjør ingenting om det er bolt on i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Har et turbokit til salgs på deler selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 har kompressor som står på e34 m52b20 nå som jeg vurderer å demontere. salg avgjør litt hva det er verdt. ellers vil det følge med bilen bare. så får jeg en grov ca.pris kan jeg tenke litt på det : ) er et eldre ess kit, med powerdyne kompressor. kan medfølge chip, dyser, bensinreg, slanger trykkside. usikker på om dysene er skiftet men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Jeg har en eaton m62 kompressor til salgs. Gir et herlig bunndrag og mellomregister som du ikke får med andre typer kompressorer. Nyoverhalt med nye lager og olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Kan ikke dere sende meg noen bilder på Pm? Er helst inntressert i så komplett kitt som mulig om det blir kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 http://bimmers.no/topic/788005-eaton-m62-kompressor-perfekt-for-16-28-motor/ Komplett pris kan selvfølgelig diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Skal du godkjenne bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 glue: hvor mye trykk lader den? Erik95: ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 glue: hvor mye trykk lader den? Erik95: ja Skal godkjenne e36 turbo så blir ca det samma har du sendt søknads papirer a ? De sier det er veldig vanskelig å komme gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Har både sendt og fått svar Erik95, men send meg en pm istedenfor å ta det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 glue: hvor mye trykk lader den? Erik95: ja Det er alt etter hvilket reimhjul du har, og hvilken motor den settes på. Hvis man bruker ac pulleyen på en 2l skal den lade 7-8 psi. Har jeg regnet meg fram til. Men det er jo bare å bytte ut reimhjul. Kan fint lade 1.5 bar på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Sender deg en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå