quandt1960 Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Noen som har prøvd BMW Advanced Car Eye (det relativt nye dashkameraet til BMW biler fra BMW) Evt. hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Dette er kun et "standard" dashbord-kamera som har blitt proppet med BMW-logoer. Man får kjøpt den samme pakken med andre navn også, men fordelen her er tilkoblingene. For min del ser jeg ingen poeng i skjerm på et dashbordkamera, så jeg kommer ikke til å handle. Prisen hos GS er ca. 3500,- for settet med kamera både foran og bak, delenummer 66212288543. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 3500??? Helsikke, da kjøper jeg heller go pro eller noe så kan jeg bruke det sndre steder også.. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 En GoPro vil aldri kunne erstatte et dashbord-kamera, og omvendt. 3500,- er heller ingen direkte upris for et sett med to kameraer, om kvaliteten er god (sammenlignet med tilsvarende produkter), men det er jo fortsatt mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå