petter.saevik Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 (endret) Hei har seg sånn at jeg har en 525d som vibrerer under pådrag i 6 gir på lavt turtall mellom 1500-2000 kjennes ut som hele rompa rister på den. Er ikke tegn til det når jeg gjør det samme i 5 ellr 4 gir hva kan være galt da?? Endret August 6, 2014 av awt Endret topic, vennligst skriv en bedre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Uten at jeg er teknisk eller noe, muligens svinghjulet? Hvor langt har bilen gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter.saevik Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 136k men går liksom vekk over 2000 igjenn men vist svinghjulet var gåent hadde d ikke rista i alle girene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Muligens det er noe anti-vibrasjons materiale rundtom girkasse som er slitt. Jeg vet dessverre ikke, får vente på noen som er litt mer teknisk tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Høres ut som dm svinghjul som bunner ja. Trimmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå