Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handla min første E34 som 17åring og bygde om fra 2L til 3,5L. Ble en rå førstebil med 211hk under panseret for en en 18åring! så blei mye blårøyk å sladding:) men 3,5Liter`n rasa desverre for meg bare etter 3mnd så har desverre vært rasa siden.. fikk meg aldri til og selge så lagret den tørt og godt på låve de siste 4 åra:) men har nå fått tid, kunnskap og veldig lyst til og bygge originalt igjen for å få EU-godkjent og bruke den da som en søndagsbil!

er rigget opp med:

Fult Bilstein senkesett 30/40

Short shift

2,5" eksos med simons potte

et sett 245/45R18 eike hjul med en litt beskjeden bane

Røde baklykter og hvite blink forran å på sidene

billig "Racing" ratt med boss

Og til slutt en liten detalj på panseret:)

så da begynner jeg med litt bilder av åssen bilen var og til den er nå den dag i dag!

Skrevet

Dette er musikk i ørene for meg som e34 entusiast:).

Bygg den original ,kvitt deg med alle sånne riggeting .

Da har du en bil som du virkelig kan ha det gøy med og sist men ikke minst blir lagt merke til.

Gjerne original hjul hvis du skal ha kraftigere felg bør du safe med hjul med litt kant.

Men dette er din bil så dine valg,uansett bilen så fin ut og fortjener et godt liv.:)

Skrevet

Dette er musikk i ørene for meg som e34 entusiast:).

Bygg den original ,kvitt deg med alle sånne riggeting .

Da har du en bil som du virkelig kan ha det gøy med og sist men ikke minst blir lagt merke til.

Gjerne original hjul hvis du skal ha kraftigere felg bør du safe med hjul med litt kant.

Men dette er din bil så dine valg,uansett bilen så fin ut og fortjener et godt liv. :)

haha, du skal ikke se 535`n min vertfall, da får du ratt innfarkt å dør :-P

men ellers til trådstarter, så ut som en hel og pen bil med mye morro igjenn på tellern, keep ut the good work

Skrevet

Stig:).

Jo jeg vil gjerne se din 535 da jeg liker alle slags bygg innen rimelighetens grenser.

Har selv en 535i men den er heller ikke helt original( 17 toms,senk og hvite lys) men allikevel ikke noe krims krams.

Jeg liker når folk setter disse i original stand igjen etter å ha levd et hardt liv.

Men en e34 som er modda på,en skikkelig måte uten Rieger og Seidl styling er fint.:)

Skrevet

fin bil du har
synes den fargen er veldig pen på e34
hadde samme farge på 535en min
post-62510-0-01708500-1407508789_thumb.j

stå på så tror jeg du får en veldig bra bil til slutt

følger med

Skrevet

Stig:).

Jo jeg vil gjerne se din 535 da jeg liker alle slags bygg innen rimelighetens grenser.

Har selv en 535i men den er heller ikke helt original( 17 toms,senk og hvite lys) men allikevel ikke noe krims krams.

Jeg liker når folk setter disse i original stand igjen etter å ha levd et hardt liv.

Men en e34 som er modda på,en skikkelig måte uten Rieger og Seidl styling er fint.:)

min er rullmalt svart matt, har vert en runde på taket å rævkjørt i mange år nå, full å bulker, fangere henger i patent bånd

bilen har "kun" gått nærmere 500.000

kort fortalt så er det en org 535 som blir tukta til ræva roper erik.

535=knall vinterbil (men den svikter liksom ikke helt heller da) :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...