Sonora Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Syns vi hadde det morro ved kjelstad/lier måtte gi meg da lappen henger i en tynn tråd men alltid hyggelig å møte på likesinnede ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Haha! Det var deg ja Skjønner det, helt jævlig å miste lappen. Gjort det selv før :/Pen bil forresten! Spotta den på goood avstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 angående den eksosen fra schmiedmann, så trur du ikke det blir litt mye lyd med det kittet, sound roar og bakpotte? eller burde jeg kanskje ha en potte mellom der? og de race katene, leverer de lavt nok utslipt at man kommer gjennom eu med de? ser foresten at man får kjøpt samme kittet Schmiedmann selger på ebay til halve prisen? oO Har egentlig ikke så veldig mye peiling. De selger jo det som ett kitt. Burde fungere veldig fint, kan eventuelt høre med de Joa, du får kjøpt det mye billigere på ebay. Men frakta er vel ganske høy trur jeg :/ + at du muligens må betale moms. Hvis du har uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Frakta var ikke på mere en 1 tusen lapp hvis jeg ikke leste feil. Momsen er jo bare 25% ac kjøpesummen så billigere en schmiedmann uansett hvordan du vrir og vender åå det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Haha! Det var deg ja Skjønner det, helt jævlig å miste lappen. Gjort det selv før :/ Pen bil forresten! Spotta den på goood avstand Hahaha stemmer det Takk det samme Rå lyd du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Frakta var ikke på mere en 1 tusen lapp hvis jeg ikke leste feil. Momsen er jo bare 25% ac kjøpesummen så billigere en schmiedmann uansett hvordan du vrir og vender åå det Sent from my iPhone using Tapatalk Hmm.. Kanskje jeg heller skal ta meg en tur på ebay da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Gjør så! kan Finne linken ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Hahaha stemmer det Takk det samme Rå lyd du hadde Hehe. Lyden skal bli myyeee bedre, bare vent Men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Dobbel post Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Hehe. Lyden skal bli myyeee bedre, bare vent Men takk hehe gleder meg til å høre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 http://www.ebay.com/itm/FOR-BMW-E46-3-SERIES-E39-5-SERIES-Z3-L6-6-2-RACING-PERFORMANCE-EXHAUST-HEADER-/181514661298?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW|Model%3A330i&hash=item2a431dedb2&vxp=mtr denna var det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Nå vil ikke bilen starte :/ Den starter, hopper på turtallet slik at den nesten kveler seg.. også stopper den. Nå tenner den skikkelig men starter ikke.Lukter også bensin i bilen når jeg vrir om nøkkelen å prøver å starte den.En kompis har hatt nøyaktig samme problem med en 320ci 2.2. Han byttet bensinpumpa og problemet ble borte.Mistenker at det er bensinpumpa som er feilen.Hva tenker dere?Også lurte jeg på om bensinpumpe fra 320/323/325 osv osv.. passer på bilen min? Er det noe forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Nå vil ikke bilen starte :/ Den starter, hopper på turtallet slik at den nesten kveler seg.. også stopper den. Nå tenner den skikkelig men starter ikke. Lukter også bensin i bilen når jeg vrir om nøkkelen å prøver å starte den. En kompis har hatt nøyaktig samme problem med en 320ci 2.2. Han byttet bensinpumpa og problemet ble borte. Mistenker at det er bensinpumpa som er feilen. Hva tenker dere? Også lurte jeg på om bensinpumpe fra 320/323/325 osv osv.. passer på bilen min? Er det noe forskjell? Uff da :/ Hadde selv en E46 2.2 som var sånn. Måtte ta gasspedalen helt i bunn også starte og det funket alltid. Fikk aldri vite hva det var men mistenkte selv dårlig bensinpumpe. Du kan jo høre om bensinpumpa fungerer eller åpne å se om den fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Kjedelig at sånt skjer.. men men.. noe må jo skje en eller annen gang Jeg har sjekket bensinpumpa, hører ikke at den jobber. Så jeg er 95 % sikker på at det er den Jeg sitter litt fast med å finne ut om bensinpumpe fra 320 osv også passer om det er noe forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 910,- på old.koed brukt fra 330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå