Gå til innhold

E46 330i Coupé - Solgt :/

UFC
 Share

Anbefalte innlegg

angående den eksosen fra schmiedmann, så trur du ikke det blir litt mye lyd med det kittet, sound roar og bakpotte? eller burde jeg kanskje ha en potte mellom der?

og de race katene, leverer de lavt nok utslipt at man kommer gjennom eu med de?

ser foresten at man får kjøpt samme kittet Schmiedmann selger på ebay til halve prisen? oO

Har egentlig ikke så veldig mye peiling. De selger jo det som ett kitt. Burde fungere veldig fint, kan eventuelt høre med de :P

Joa, du får kjøpt det mye billigere på ebay. Men frakta er vel ganske høy trur jeg :/ + at du muligens må betale moms. Hvis du har uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakta var ikke på mere en 1 tusen lapp hvis jeg ikke leste feil. Momsen er jo bare 25% ac kjøpesummen så billigere en schmiedmann uansett hvordan du vrir og vender åå det :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hmm.. Kanskje jeg heller skal ta meg en tur på ebay da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil ikke bilen starte :/ 
Den starter, hopper på turtallet slik at den nesten kveler seg.. også stopper den. Nå tenner den skikkelig men starter ikke.
Lukter også bensin i bilen når jeg vrir om nøkkelen å prøver å starte den.

En kompis har hatt nøyaktig samme problem med en 320ci 2.2. Han byttet bensinpumpa og problemet ble borte.

Mistenker at det er bensinpumpa som er feilen.

Hva tenker dere?

Også lurte jeg på om bensinpumpe fra 320/323/325 osv osv.. passer på bilen min? Er det noe forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil ikke bilen starte :/ 

Den starter, hopper på turtallet slik at den nesten kveler seg.. også stopper den. Nå tenner den skikkelig men starter ikke.

Lukter også bensin i bilen når jeg vrir om nøkkelen å prøver å starte den.

En kompis har hatt nøyaktig samme problem med en 320ci 2.2. Han byttet bensinpumpa og problemet ble borte.

Mistenker at det er bensinpumpa som er feilen.

Hva tenker dere?

Også lurte jeg på om bensinpumpe fra 320/323/325 osv osv.. passer på bilen min? Er det noe forskjell?

Uff da :/ 

Hadde selv en E46 2.2 som var sånn.   Måtte ta gasspedalen helt i bunn også starte og det funket alltid.  Fikk aldri vite hva det var men mistenkte selv dårlig bensinpumpe. 

Du kan jo høre om bensinpumpa fungerer eller åpne å se om den fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at sånt skjer.. men men.. noe må jo skje en eller annen gang :P

Jeg har sjekket bensinpumpa, hører ikke at den jobber. Så jeg er 95 % sikker på at det er den :)

Jeg sitter litt fast med å finne ut om bensinpumpe fra 320 osv også passer :P om det er noe forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...