UFC Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Takk for det Jeg skulle gjerne hatt en pumpe nå, bruker bilen daglig.Så da lurte jeg på om pumpa må være fra en 330. Kan jeg ikke bare bruke en fra 320 osv..? Er vell ingen forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Alle E46 6ere har samme pumpe ja Drøy forskjell på prisen på koed 977 for alternativ og 3100 for OEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Okei, så bra. Takker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 27, 2014 Forfatter Share Skrevet September 27, 2014 Da var problemet endelig løst!Byttet bensinpumpe og bilen fikk start med engang. Deilig følelse! Freakshow og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 tror vi må få tatt noe bilder sammen før vinteren kommer og du selger den! bra det bare var bensinpumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Det må vi få til. Må bare pimpe den opp litt mer. Skal ikke selge den allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Sitter å lurer på om å bestille angel eyes ringer. Valget står jo da blant de to mest kjente. CCFL eller SMD LED.Hva tenker dere?Noen av dere har vel sett disse ringene IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 CCFL er litt lettere og koble, men lyser ikke så bra som LED. Så hvis du vill ha ordentlig hvit lys, så ville jeg gått for LED. Kan absolutt anbefale umnitza Orion V2/V4 hvis du vill kjøre kvalitet med en gang. Får til og med med 10 siders guide Så det er nesten umulig og gjøre feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 CCFL er litt lettere og koble, men lyser ikke så bra som LED. Så hvis du vill ha ordentlig hvit lys, så ville jeg gått for LED. Kan absolutt anbefale umnitza Orion V2/V4 hvis du vill kjøre kvalitet med en gang. Får til og med med 10 siders guide Så det er nesten umulig og gjøre feil. har du testet umnitza ringene? lurte på å bestille de selv, virka jævlig kule med de "nightmode" greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Det er umnitza sine Orion V2 opaque jeg kjører nå. Veldig fornøyd, litt dyrere enn andre menndet merkes på kvaliteten. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Da var bilen solgt :/ Vil virkelig savne det herlige draget og gromme lyden.Nye bilen:E60 520DA 2008 mod (facelift). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 kondolerer med salg, og gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Synd med salg :/ Forblir bilen her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ikke i førsteomgang. Forhandler tok 330`en i innbytte. Kanskje han/hun som kjøper den fra forhandleren legger den ut her. Håpe på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå