OddM/// Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Har lenge irritert meg over en svak dunking mellom girskift, kan dette være løsningen på problemet?: http://i903.photobucket.com/albums/ac233/OddMarkus/th_IMG_1223.mp4 B320iMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B320iMW Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Fant du noen gang ut av dette? sliter med det samme problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 (endret) Jeg tror jeg fant utav det til slutt ja! Fant ut at det var slakk i drivakslene bak, byttet disse og det ble mye bedre en stund. Men slarken kom tilbake. Virker som det er en svakhet på E46, har en annen E46 nå med akurat samme problem. Dunking mellom gearskift kan og være sprekk i traversinfestningene, også kalt "subframe disaster" men det var ikke tilfellet her. Endret Mai 29, 2017 av OddM/// Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Vil anbefale å kjøpe nye drivaksler om du skal bytte, ikke brukte. Så slipper du å ende opp med samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Slark i diff på e46 er også er vanlig, som da videre kan føre til dunking ved girskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Hardyforingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå