Thunder Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Hva slags Esso eller Shell olje kan jeg bruke istedenfor org olje på automatkassen? Noen som vet? Jeg har den grønne lifetimepluggen merket med BMW Oil 8322 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Jeg klarte ikke å finne nøyaktig ut av dette. Har du 7 siste siffer på rammenummer eller modell og årstall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Jeg har funnet riktig olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Problemet nå består i å finne ut hvor oljen skal fylles på. Jeg fant en umbrako skrue i går som jeg trodde var der jeg skulle fylle på men når jeg nå skrur av ser jeg at det ikke går an. Den er i bakkant av kassen. Det er liksom "plugget" for å kalle det det så om jeg fyller noe inn der regner jeg med det kommer rett ut igjen. Noen som vet hvor oljepåfyllingen er på en 523i, 1996 modell er??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Snakker litt høyt her. Jeg fant omsider ut at oljepåfyllingen går via en stor plugg under det grønne merket. Den løsnes med en stor 6 kant umbrako? Noen som vet dimensjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 http://www.e38.org/zf-5hp30-service.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 On 11.8.2014 at 20.05, Thunder skrev: Jeg har funnet riktig olje Og hva slags olje brukte du ? Leiter febrilsk etter riktig olje til kassa mi og har selv dette grønne lokket med samme nr som du nevner. Vet det er over to år siden du skrev dette her, men kanskje du husker det ? Mvh Tore Lorentzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå