bmwpower86 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 (endret) heisann endelig fått meg ny 525tds da savnet ble for stort må si at det virkelig er noe spesielt med e34 så denne gangen skal bilen fullføres kjapp info manuell shadowline stor obc skinn intr planer sorte de smoke blinkers m tech front fanger, bak fanger fixet. skjørter sveise inn ny del kanal venstre foran kanal kjøpt Endret Januar 4, 2015 av bmwpower86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 drar litt dårlig så har bestilt meg nye slanger til ic prøver med det og en grundig rens av systemet først har ogsa bestilt olje og filter til den castrol edge 0 w 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Gratulerer med fin bil. Denne så fin ut så her må du legge ut bilder og info etterhvert som du gjør noe med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Takk for igår, og takk for handelen . Ser ut som bilen får ei god framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 gratulerer med ny bil, så bra ut syntes du burde beholde oransje blinkere, men er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Takk for igår, og takk for handelen . Ser ut som bilen får ei god framtid skal nok ta godt vare på denne skal ned til en kompis som lakkerer og sveiser senere i dag og ta en vurdering av den hjul buen og hullet blir nok og sveise inn nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 takker er fint med oransje og ja. får se litt på det når jeg får tak på sorte de lykter aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 da har jeg vært en tur hos lakkerer var ikke så ille som jeg. trudde han skulle sveise litt i bakre del av kanal. fjærna sparkelet på hjulbuen der det var sprekt. var bare ren og fin plåt under ikke noe rust så blir fixet og lakkert opp. skal også sandblåse nedre del av dører på innsiden og lakkere lakkering av bagasje luke tar vi til våren aljorda reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Gledar meg til og sjå resultat! Bilen blir jo strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Ny bak fanger også byttet ene slangen til ic Dette satt der masse små lekkasjer Ny slange orginal bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Du som stakk av med denne altså skikkelig rå bil, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 takker er litt jobb her og der men godt utgangspunkt. driver og samler opp deler Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Hjalp og bytte ic slanger. men ikke helt god ennå :)skal prøve og rense ic og sjekke den for hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Lekker kjærre! Liker e34 bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Takker e34 er flotte greier ja prøvd mye annet men faller alltid tilbake på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå