Gå til innhold

Lurer på hvor mye jeg kan igjen om jeg selger e39 i deler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en BMW E39 520i stv som jeg vurderer og selge i deler for er gående jekk fester bak og litt rust flekker her og der. litt lyder i forstilinga når man svinger. ellers er det ikke noe feil som jeg vet om. er eu til slutten av 2015 om jeg ikke husker feil. bilen har gått 330.000 er ikke noe glans bilde. grått skinn intriør. m-fanger med en liten sprekk bak luke er ikke noe og ha.. noen som vet hva man kan få igjen for bilen i deler evt komplett?

Skrevet

ut ifra hva du beskriver tror jeg ikke du skal basere deg på 4 ukers balitur med penga etter delesalg....

tror du får mer for den som en komplett "vinterbil" eller noe lignende

Skrevet

komplett får jeg vel bare 5000 eller noe? derfor jeg trodde jeg fikk litt mere i deler.. er manuell med cruisekontroll klima kontroll  Multifunksjons ratt og skinn setene er hele og fine er bmw spiller i den med alt og berøringsskjerm.. er en bulk under lyse bak og at kanalen har fått seg en trøkk foran. og en rustflekk nederst på skjermen foran og på hjørne av fører døra. også er det 2 veldig små flekker ved fram lysa.. jeg har ikke noe formenig om hva den er verdt.

Skrevet

hvis den starter og går, samt er manuell og årsavgift er betalt å den er eu godkjent en god stund til , tipper jeg du kan forvente et sted mellom 7-10 tusen hvis den er så dårlig som du sier, men er mange som skal ha vintersladdebil veitu ;-) så folk betaler litt fordet faktisk

Skrevet

hadde jeg hatt kunnskap med og fikse jekk fester hadde jeg fiksa de. etter min menig syntes jeg bilen virker bra ellers. litt små plokk er det jo på en gammel bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...