e30 tic Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Har i flere år nå hatt en e39 528 som kunne trekke 2tonn med avtagbar kule, når har jeg solgt den og kjøpt 2 nye gamle biler men ingen av dem har kule desverre. Hvilken av mine biler er mest kurant/rimelig og fornuftig å få ettermontert på? Alternativ 1: 2003mod 525d med manuell. Kan trekke 1800 i følge vognkort På denne gamle dingsen burde eg gå for fast kule Alternativ 2 2006mod alpina d3 kun 1600kg iflg vognkort. Her er det vel klargjort for hfeste? Må nok ha en avtagbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 På e91 er det heller ikke klargjort for hengerfeste. El nett må strekkes og legges opp. Personelig ville jeg vell ha brukt e39en som arbeidshest mtp eldre bil (og ikke fult så sjelden?), kan dra mer last Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 23, 2014 Share Skrevet August 23, 2014 Jeg ettermonterte hengerfeste på min E39 selv, var lett som bare det, kjøpte ett hengerfeste brukt fra Koed med avtagbar kule + ett sett fra Biltema med kontakt, kabler og 2 rele, samt strømtyver for å kople det til eksisterende ledningsnett. DIY til hvordan koplingen gjøres finner du her: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=152 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå