Clevion Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Kommer vel også litt an på hvordan du kjører, blir det mye småkjøring, så er vel bensin best, men hvis man pendler og faktisk får varma opp motoren, så er vel diesel best. Jeg har både hatt bensin og automat fra BMW, og jeg kjører 50km til jobb, det samme hjem igjen, og forbruksmessig kommer jeg langt lenger med dieselen. Også er det jo litt morsomt og ha litt moment i dieselbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 E61 hadde sikkert fungert det. men bilen blir litt for "stor". aldri vurdert en 5er ovenfor en 3er egentlig Men power Reduction vil si? Den får uansett samme hk/nm utfall om den blir chippet, på lik linje som en 163. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Power Reduction er for og spare penger med tanke på avgifter inn til Norge. Det er billigere med en bil som det står at det 150hk i enn 163hk, selvom forskjellen på hk antall er liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Så evt tut å kjør med en chiptuning:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Var bare et forslag siden du så på stasjonsvogn uansett Mer plass osv. Power reduction kan enkelt fjernes ja, så i 525 kan du glatt få litt ekstra futt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 E91 318i fungerer helt fint. Har riktignok kun kjørt den i 143hk-utgave. Men det er en turtallsmaskin, som jeg vil anta passer veldig dårlig sammen med automat. så av disse to bilene holder jeg en knapp på 320d. Forutsatt at de er i ca lik stand og ca likt utstyrt ellers. Støtter denne etter å ha hatt en e81 118i m/143hk, virkelig en turtallsmaskin uten noen fartsfølelse, plutselig er du godt over 100km/t. Syntes motoren var allright, leken og morsom i det karosseriet, men redd den kan føles svært treg i en større bil med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Da er kjøpet gjort, og valget falt på en 07 320d med komplett M-pakke. kmstand 114k Ikke akkurat fargen jeg var ute etter.. Titanium Silver, men det får duge. Det er en pen finish på bilen så blir nok fornøyd. Er jo trossalt konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå