Clutch Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Liker planene dine! hehe takk, følger med på bilen din og williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Jo flere du følger med på, jo flere følger med på deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Fant du ut hva det greiene i bakstillinga var eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Fant du ut hva det greiene i bakstillinga var eller? Sent from my iPhone using Tapatalk var heldigvis ikke subframe disaster var under bilen å kikka og kunne ikke se noe tegn til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 det er jo bra da! men er det sveisa inn forsterkninger? hvis ikke så er det bare å få gjort! mye mere jobb hvis du først har fått revna gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 det er jo bra da! men er det sveisa inn forsterkninger? hvis ikke så er det bare å få gjort! mye mere jobb hvis du først har fått revna gulvet jeg kan ikke sveise... så da trenger jeg litt hjelp i så fall er på jakt etter et sted jeg kan sette bilen i vinter, slik at jeg kan få fiksa den ordentlig på til våren igjen også bestilte jeg M3 bakfanger med difusor i stad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Bra!Bare å ta ned bakstellet, pusse alle 4 traversfestene og få en som kan sveise til å sveise for deg. Hvis du tenker å ha bilen en stund blir du ikke å angre på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Bra! Bare å ta ned bakstellet, pusse alle 4 traversfestene og få en som kan sveise til å sveise for deg. Hvis du tenker å ha bilen en stund blir du ikke å angre på det! skal ha bilen en god stund har lyst til å gjøre det samme som du har gjort men har ikke plass til å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 skal ha bilen en god stund har lyst til å gjøre det samme som du har gjort men har ikke plass til å skru Da kan det bli litt vanskelig ja, ser den. Er litt plasskrevende å gjøre slikt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 da har man fått tak i oransje blinklys også kjekt å ha onkel som er dagligleder ved en skraphandel merker at jeg burde bli flinkere til å ta bilder av bilen, men ettersom kameraet på telefon er ganske dårlig, så blir det ikke god kvalitet på bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 jaja, de nye blinklysa passa ikke de var kortere enn de som står på, så var kanskje fra en e36 sedan er det egne frontlys og blinklys til coupe? positive er at bakfangeren er på vei og kommer forhåpentligvis i morgen da blir det prøvemontering og lakkering etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Passer nok ikke fra sedan og touring nei frontlyktene skal være lik Må slenge ut noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Passer nok ikke fra sedan og touring nei frontlyktene skal være lik Må slenge ut noen flere bilder da går turen ned til onkel igjen i morgen og leter etter lykter... skal se om jeg kan finne et fotokamera, da blir det mye bilder williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 bakfangeren kom tidligere enn forventet bestilte den tidlig i går og hentet den i stad må si at det var veldig kjapp leveringstid fra parts24. beklager dårlig med bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Ikke gale leveringstid nei! blir bra no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå