Peak Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Er på jakt etter ny original M-Sport frontfanger til bilen, da den som sto på har sprukket opp nederst. Jeg er da på utkikk etter modellen med sverdet i midten av "gapet" i fangeren. Noen som 100% vet om det er samme fangeren som sitter på M5 bare da uten sverdet? Eller sitter sverdet montert i selve frontfangeren og er sepsiell for M-Sport utegavene? Da jeg ser på min originale som fulgte bilen fra den var ny, virker det som at det "T formede" sverdet sitter montert fast i fangeren(?) Snakket derimot med en annen forumbruker, som mente at sverdet og gitteret bak var løst og kunne tas ut, og erstatte kun plasten/fangeren rundt.... Kjøper gjerne brukt, men da helst i fargen Saphire Black metallic m/lyktespulere og PDC. Det er en slik jeg er på jakt etter; ; Ikke en slik; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Støtfangeren er identisk med modellen til M-sport (delenummer: 51112498507 u/lyktespylere). Forskjellen ligger i gitteret, hvor M-sport har et "sverdspyd" og M5 har vanlig gitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Okei, så dersom jeg bestiller meg en uoriginal M-Sport fanger hos Koed, kan jeg bruke gitteret og sverdet jeg allerede har i min originale fabrikkmonterte M-Sport fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Det bør gå helt fint, men hvorvidt Taiwan-delene har andre innfestninger for grillen enn den originale kan jeg ikke svare for. Ei heller om det foreligger andre konstruksjonsmessige forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Akkurat derfor jeg er keen på brukt original... Koed har jo ingen originale(?). Hos Bilia skulle de har 11400,- e.l. for en original ulakkert, u/ gitter og sverd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 De originale er veldig dyre, det er jo derfor 98% har kopifangere;-) Men original vil du nok uansett få billigere hos GS Bildeler enn hos Bilia. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå