Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Solgt


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Huska ikkje eksakt men eg vant ein auksjon så fekk dei svin billig :P

badassparts i Sverige selge fullt kit med fangere og sideskjørt for 18999 trur eg det var...

Mine er jo kopi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått meg ny sylinder til brekket, det blei ein 0,625 sylinder istedenfor 0,70 eller 0,75 som eg hadde før...

Rett og slett fordi eg synst det blei litt stress med ein stor sylinder, må ta i for mykje :) Bil ha den lett og fin...

post-43414-0-21541600-1423081932_thumb.j

Endret av TeamAvenAuto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Forstår helt tankegangen din, om at du kunne møte på litt motstand angående breddekittet.. Men jeg personlig syntes det ble sinnsykt rått  :applause: Håper jeg får sett bilen på noen drifte/bane treff i løpet av sesongen :) Følger med videre på prosjektet ditt her!

Endret av ThomA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt å høyre ThomA! :)

Skårholen: Sinnsjukt morro med så mykje sving også! :) Kva motor har du då? Med riktig understell, valg av dekk type/størrelse har mykje å sei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre sylinder vil sei lengre vandring men mindre moment for att det skal skje noko :)

2-300hk er nokk til og få ut ræva på 3 det ;)

Gjekk lett med 220whp skal eg sei deg :)

Da må jeg bare skaffe en haug med 15 toms felger, blir vel no stålfelger også få tak i noe billig dekk. Tenker å kjøpe noe sånt som 195/50R15 eller noe i den duren da de er rimelig å kjøpe så slipper man å rote rundt etter dekk hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...