|Ole| Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Skrevet Juni 27, 2016 Forrige helg måtte eg skifte ein coil etter att den sprakk, ser ut til att det har vert ein del varme? pluss kabelen til coilen var smelta, ( avisolert ) inni bilen var den delt i 2 og var også avisolert. Skifta coilen å kjørte på full pupp i eit par timar utan teikn til problem... Nokon som har ein ide om kva som kan vere årsaka til det? Kan det vere pga att batteriet er dårleg ?
|Ole| Skrevet August 6, 2016 Forfatter Skrevet August 6, 2016 I desse tider har eg isolert å kledd inn veggar i garaga så eg slippe å fryse i vinter. Eg har brukt eit furu golv som eg reiv i huset vårt når vi skulle legge nytt som innvending kledning 😂 Neste ut er gips plater i taket og beire/smartere plassering av ting og tang Har ikkje før bilder utanom når bilen står der, alkavel, eg legge no ut før/etter... Iallfall så er eg Rimeleg fornøgd tommyheimberg og Freakshow reagerte på dette 2
|Ole| Skrevet August 9, 2016 Forfatter Skrevet August 9, 2016 Ja det blir godt fått bilen inn igjen no, stått alt for lenge ute!
|Ole| Skrevet September 5, 2016 Forfatter Skrevet September 5, 2016 Har endelig fått kjøpt meg datasprut, så no mangle eg kunn sensorer, 2 stk sidemonterte intercoolere ( vist nokon har noko slikt med 3" inn og ut til salgs, ta kontakt på pm ), wg og andre småting... Ellers blei det ei lita drifte trening i helga, brukte opp nokon trillebår hjul eg hadde liggande 😂 RF91 reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Februar 26, 2017 Skrevet Februar 26, 2017 (endret) Voldsomt kjedelig farge den ha fått Endret Mars 27, 2017 av RF91 sneik seg inn litt dialekt
|Ole| Skrevet Mars 9, 2017 Forfatter Skrevet Mars 9, 2017 Noko so kjedelig som svart igjen. 🙈 Freakshow og RF91 reagerte på dette 2
|Ole| Skrevet April 1, 2017 Forfatter Skrevet April 1, 2017 On 27.3.2017 at 8.26, RF91 skrev: Såg mykje bedre ut med litt mindre oransj Kjekt å høyre, var litt lei av att den såg ut so ein Barne-TV bil Eg gleda meg til å sjå den i dagslys ute av garaga, det har eg ikkje fått gjort enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå