|Ole| Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Skrevet Januar 7, 2015 Takk for det! Eg trur det blir kult når eg har fått lakk på ! Vinga blir som den blir, passa dårleg og bra på samme tid Den vinga du snakka om Zhillen er litt for 4 kanta og rett opp for min smak
|Ole| Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 Kjekt att folk har trua, trudde eg skulle møte mykje motgang her eg
|Ole| Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Skrevet Januar 9, 2015 Begynt på andre sida og no, blir bra til slutt ! Kegel reagerte på dette 1
berge1990 Skrevet Januar 10, 2015 Skrevet Januar 10, 2015 Synes at det er kult å se noen gjøre noe utenom det "vanlige". Å dette synes jeg passa bilen bra!
|Ole| Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Skrevet Januar 10, 2015 Veldig kjekt å høyre Idag har eg prøvd å tette ei sprekk i bunnpanna som har vert sveisa før, dryppe 1 gang i minuttet så tømte ut olja, rensa med bremserens å håpar rutelim gjer susen. Det har vore suksess på ein A4 1.8 turbo før. Har prøvd meg med dekk stift også ,synst det blei kult
|Ole| Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Monterte ein spacer i tilegg til ombyggings spacer idag, det blei jo perfekt spør du meg ! Då er det faktisk ikkje store forskjellen på bredda bak kontra framme
|Ole| Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Skrevet Januar 14, 2015 Då er alt ferdig tilpassa å levert til lakk, dette bildet er før tilpassing. Neste oppdatering er alt med lakk, gledar meg
|Ole| Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Skrevet Januar 14, 2015 Stemmer, skal ha ei lita stripe med orange nede på frontfanger, det er alt
RF91 Skrevet Januar 14, 2015 Skrevet Januar 14, 2015 Syns at du kunne hatt både breddera og vinga oransj.Hadde blitt skikkelig blikkfang. Men skjønna deg veldig godt koffor du velge svart istanfor Spent på resultatet, eg
|Ole| Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Skrevet Januar 14, 2015 Syns at du kunne hatt både breddera og vinga oransj.Hadde blitt skikkelig blikkfang. Men skjønna deg veldig godt koffor du velge svart istanfor Spent på resultatet, eg Eg har vert inne på tanken du,en eg går nokk for svart rett og slett fordi det skjule lit glis her og der som det blir fordi dei er tilpassa 200sx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå