Øyvind L. Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Klarer ikke helt bestemme meg for hva slaks girkule jeg skal kjøpe til min 1 serie. I dag ser girkulen slik ut: Er så i tvil om jeg skal kjøpe samme igjen eller om jeg skal kjøre Performance girkulen. Denne: Bilen ser lik ut inn i dag. Hva mener dere her inne? M-Sport eller Performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Har selv hatt lik den du har nå, og jeg byttet til 1M-kule. Er veldig fornøyd med det. Performance-kulen kjennes noe tyngre ut, og vil sånn sett være bedre i følge mange, men personlig synes jeg ikke den ligger like godt å hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 1M kulen har jeg ikke tenkt på.. Kansje den kan være et alternativ også... Må du kjøpe den belgen også eller kan jeg bruke den jeg har som er i skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Belgen følger med både på den du har og på denne, men det skal være mulig å bytte belgen med litt kirurgiske inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå