Cab3serie2009 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 (endret) Hei, siden jeg nå skal prøvekjøre og forhåpentligvis anskaffe en 3-serie i morgen har jeg sjekket nettet i hele dag, men tydeligvis ikke vært dyktig nok, etter en nettside som viser priser på BMW original dekk og felg. Jeg har vært inne på BAVARIA og BMW Norge, men finner ikke en side hvor man f.eks. kan velge tommer og felgtype og så kommer prisen. Jeg mener at jeg har sett en slik side på nettet, men finner altså ikke dette. Jeg beklager om dette er feil tråd, Er det noen som vet av en slik side (jeg tenker ikke på finn.no) ? På forhånd takk. Hei, siden jeg nå skal prøvekjøre og forhåpentligvis anskaffe en 3-serie i morgen har jeg sjekket nettet i hele dag, men tydeligvis ikke vært dyktig nok, etter en nettside som viser priser på BMW original dekk og felg. Jeg har vært inne på BAVARIA og BMW Norge, men finner ikke en side hvor man f.eks. kan velge tommer og felgtype og så kommer prisen. Jeg mener at jeg har sett en slik side på nettet, men finner altså ikke dette. Jeg beklager om dette er feil tråd, Er det noen som vet av en slik side (jeg tenker ikke på finn.no) ? På forhånd takk. Endret August 29, 2014 av Sjøbuse Flyttet tråd. Skal du ikke selge dekk eller felg skal det ikke ligge under dekk og felger selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Du kan bruke Koed og GS bildelers delefilm til dette vil jeg tro. Du vil også kunne se hva de forskjellige oppsettene kostet i bilens prisliste. Noen direkte nettside med priser finnes nok ikke. Kan jeg få spørre om hvorfor du vil vite dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Interesse for Hartge classic 2 i 20"? Vurdere å selge mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Du kan bruke Koed og GS bildelers delefilm til dette vil jeg tro. Du vil også kunne se hva de forskjellige oppsettene kostet i bilens prisliste. Noen direkte nettside med priser finnes nok ikke. Kan jeg få spørre om hvorfor du vil vite dette? Ja, det er fordi jeg driver og ser på en BMW som selges uten vinterdekk, og fordi jeg ønsker to sett felger (en sommer en vinter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Interesse for Hartge classic 2 i 20"? Vurdere å selge mine Jeg ser på 17-18 tommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Jeg vil anbefale deg å kjøpe brukt, uoriginalt, eller evt. nye fra eBay. Å kjøpe originale "kjedelige" felger direkte fra BMW er å kaste bort penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Jeg vil anbefale deg å kjøpe brukt, uoriginalt, eller evt. nye fra eBay. Å kjøpe originale "kjedelige" felger direkte fra BMW er å kaste bort penger. Ok, jeg er blitt fortalt av kjennere at uoriginale felger lett går til helvete vinterstid med steinsprut, salt og så videre, men dette stemmer ikke (salgsargument)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Det kommer helt an på hvilke felger du kjøper, men det er godt kjent at uoriginale felger gjerne tåler litt mindre. Alt i alt kommer det an på hva du ønsker å betale, og hva du har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Ok, er det hold i det at om man bruker "vanlige" felger (uten BMW logo) så vil hjulene kunne slites skjevt? Eksempelvis om man har en M-sport bil så har jeg hørt fra BMW selgere at disse bilene må ha org.felger, hvis ikke får hjulene skjev belastning? Det er de samme selgerne som har hevdet at RFT dekk er eneste utvei, men det ser ut til å være delte meninger om. Michelin Sport kan vel være like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hvilken felg du har har ingenting med skjevslitasje å gjøre, der er det understellet som spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Share Skrevet September 8, 2014 Ok, takk for raskt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Selgerene tenkte sikkert på andre størrelser, bredde, og ET, for da KAN det slites skeivt. Jeg kjører på Michelin Pilot Sport 3 og er storfornøyd med dekkene iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå