Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Nei grunnen til at jeg byttet termostaten var fordi jeg mistenkte termostaten. Men det var tydeligvis ikke derfor.. Vanntempraturen på bilen ligger på 90 grader hele tia. Altstå slik den skal være? Ja har tenkt og dra opp til scandinano og høre :) Tror jeg foretrekker folie fordi jeg får ikke brukt avfettning når jeg har plastidip, Det begynner og renne med engang! :D kjøpte forresten stickerbombsa av deg ;)

Oki skjønner... Hmmm merkelig... Hadde det vært lekk et sted hadde vel tempen gått opp? Foliatech skal tåle avfetting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tempraturen er helt vanlig?.. Skjønner ikke helt.. Ja er gøy med wifi!!

Hmmmm merkelig... Varmeapparatregisteret som har ryki kanskje? Men da skal det vel lekke tror jeg... Kjenn inni bilen oppimot torpedoveggen om det er vått noe sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd og kjenne, men er heller ikke noe vått der? Tror du det kan være ventilen ? Har aldri opplevd dt før..

Hvem ventil tenker du på? Sikker på at du har fått luftet skikkelig? Å at det sirkulerer ordentlig? Nei høres rart ut det her... Hadde litt problemer med rx7 etter vi bytta vann på den men så fort vi fikk luftet skikkelig og på nok vann så blåste det varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ventil tenker du på? Sikker på at du har fått luftet skikkelig? Å at det sirkulerer ordentlig? Nei høres rart ut det her... Hadde litt problemer med rx7 etter vi bytta vann på den men så fort vi fikk luftet skikkelig og på nok vann så blåste det varmt

Varmeventilen, Tror jeg har fått luftet sikkelig! Lufta den 4 ganger hah med forskjellige mennesker som virkelig kunne bmw.. Jeg er litt i tvil om den sirkulerer ordentlig egentlig? Skal ta meg en tur etter på og prøve og få luftet den sikkelig enda en gang til jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmeventilen, Tror jeg har fått luftet sikkelig! Lufta den 4 ganger hah med forskjellige mennesker som virkelig kunne bmw.. Jeg er litt i tvil om den sirkulerer ordentlig egentlig? Skal ta meg en tur etter på og prøve og få luftet den sikkelig enda en gang til jeg! :P

Hmmm oki, den kjenner jeg ikke til... Kjørt med bilen etterpå? Tenker på kanskje vannpumpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var i lillestrøm igår med den, men 0 effekt.. Kanskje vannpumpe ja ? :-P kan være mye forskjellig egentlig ..

0 effekt? Går den dårlig? Ryker ikke av eksosen? Om den går dårlig høres ikke dette bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til vinterhjul idag!

Fikk selvfølgelig en overraskerlse!... Felgene hadde inpress på 47 og bilen har 42 orginalt. Jeg regnet med at det skulle passe rett på, men neida..

Felgene subbet i støtdemperene foran så jeg måtte ha på spacere foran..

Jeg har ikke noe spacere til bak sia så felgene bak sitter lengere inne..

Det så ikke så ille ut men fortsatt så tror jeg at jeg må ha spacere bak også for at det skal se pent ut..

Kom med tips til spacere.. Hvor kan jeg få kjøp det?

Kom også med tips til vinterstuk :-D tenkte litt på thule skistativ men er litt usikker..

Hvordan syntes dere det ble med vinerhjula ?

Har også bestilt time for og bytte frontrute pga sprekk i fronruta :-(

post-73946-0-62205300-1413494324_thumb.j

post-73946-0-88210100-1413494336_thumb.j

post-73946-0-80802300-1413494349_thumb.j

post-73946-0-52175000-1413494366_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromlistene rundt vinduet burde lakkeres/dippes/folieres svarte hvertfall :) Kanskje få dippa felgene også, så får du litt freshere farge og skiller deg ut litt ;)

Ja tror det blir gjort i helga, hvis ikke så blir det iløpet av neste uke! :) Hvilken farge synes du hadde kledd felgene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...