Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Bilen var på feilsøkning hos bilia idag pga det med at den ikke får inn varme i kupeen. De kom frem til at det var varmeventilen som sitter i motorrommet.. Så da håper jeg og få ringt inn i morgen og bestille den! Håper problemet blir borte når jeg får byttet den!.. Er ganske kjedelig uten varme i bilen og det er snart vinter i Drammen også så det kommer til og bli iskaldt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ringt Bilia og bestilt vann ventil på torsdag. Og allerede fredag var den ankommet Drammen. Fra Sverige! Gikk ganske raskt så da dro jeg ned og hentet delen på fredag. 

 

Jeg fikk også byttet ut ventilen samme dag, først så trodde jeg at det ikke funket.. Byttet ventilen og luftet, men det blåste fortsatt kaldt luft inn og jeg ble forbannet.. 

Etter noen turer med ordentlig lufting ordnet det seg til slutt, det var vist den lille ventilen som var gåen!  :D Nå blåser det varmluft inn i kupeen!! Byttet også kjølevæske i samme slengen så nå er den ren og fin igjen! :) Nå kan bare vinteren komme! :D Legger også ved noen bilder av oppdateringen.. 

post-73946-0-01920000-1414968651_thumb.j

post-73946-0-11154400-1414968707_thumb.j

post-73946-0-06570800-1414968746_thumb.j

post-73946-0-30977100-1414968771_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-)

Den sitter på siden av venstrehjulbue, den er litt vanskelig og se når du har på luftfilterhuset men hvis du prøver og se litt under så får du sett den :-) anbefaler deg og bytte den hvis du ikke får noe varmluft. Hvordan bil har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-)

Den sitter på siden av venstrehjulbue, den er litt vanskelig og se når du har på luftfilterhuset men hvis du prøver og se litt under så får du sett den :-) anbefaler deg og bytte den hvis du ikke får noe varmluft. Hvordan bil har du ?

Har en e46 328 Ci.

Får bestille en sånn ventil og prøve det da!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e46 328 Ci.

Får bestille en sånn ventil og prøve det da!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gjør det, Tror det skal være lurt! :) Begynne med den før du demonterer masse annet! :D Husk og lufte godt så du ikke blir lurt selvom feilen blir fikset. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...