Enes Yakici Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Det ble Nice! Morro at noen har nesten daglig oppdateringer Litt enig i at takstativet er litt høyt Takk du! Ja jeg har litt mark i baken så greier ikke og være helt stille! Må absolutt gjøre noe hele tiden.. Takstativet skal ut idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Det ble dritbra! Sent from my iPhone using Tapatalk Tusentakk ! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Imorgen blir eksosen justert så da ser begge like ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Da har jeg fått rettet opp eksosen! Nå ser begge to like ut. hva synes folk om oppgraderingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Ble bedre. Ser tøff ut nå Det JEG ville gjort er å fått stussene bitte litt lenger ut.Også løsna litt på de så ikke de er "klistra" fast til diffuseren men at det heller er litt mellomrom der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Ble bedre. Ser tøff ut nå Det JEG ville gjort er å fått stussene bitte litt lenger ut. Også løsna litt på de så ikke de er "klistra" fast til diffuseren men at det heller er litt mellomrom der. De sitter egentlig ganske langt ute, men det er fordi underdelen av diffuseren min er ganske langt ute. Jeg får desverre ikke dratt de lenger ut siden da treffer potta fangeren innvendig. Også er det egentlig litt mellomrom med diffuseren og potta men det ser ikke sånn ut på bildene. De subber ikke inn på fangeren Men takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Eh er det farge forskjell mellom bilen og diffusern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Eh er det farge forskjell mellom bilen og diffusern?Jepp, står også litt tideligere i tråden Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Eh er det farge forskjell mellom bilen og diffusern? Ja det står som nevnt ovenfor. Den skal bli lakkeret snarest sammen med m3 panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Jepp, står også litt tideligere i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Var ute med noen kompisser igår og fikk knipset noen bilder sammen. Dette er inngangen til Spiralen i Drammen. Ikke av den beste kvaliteten men det får gå.. Kompissen min heter Zgasi inne på forumet her. (730d facelift) meget flott bil, ligger en tråd her på forumet også. Beklager skitten bil men vasket faktisk samme dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Lite som skjer her inne for tiden, venter på noe små deler som skal bli montert. Om det er noen som trenger e46 320ci bakpotte med chromestusser så har jeg min org for salg. Denne går billig så skrik ut om du trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 (endret) Fikk nytt trekk til håndbrekket og girspaken idag! Byttet ut fordi de gamle som satt på var slitt Legg merke til de som står i bakgrunn på bildet nr 2, Gått helt i stykker.. Må også bestille ny vindusbryter siden det gikk i stykker for noen dager siden. Skrik ut om du har Endret Januar 27, 2015 av Enes Yakici Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Sånne smådetaljer hjelper VELDIG på helheten inni Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Sånne smådetaljer hjelper VELDIG på helheten inni Ja det gjør faktisk det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå