Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bestilte det hen? ble tøft syns jeg :D

Disse kjøpte jeg fra ebay! :-) men om du ikke gidder og vente i noen uker fra utlandet har jeg også sett at gsbildeler også selger. :-)

Billig og fin oppgradering! :-)

Skrevet

Disse kjøpte jeg fra ebay! :smile: men om du ikke gidder og vente i noen uker fra utlandet har jeg også sett at gsbildeler også selger. :smile:

Billig og fin oppgradering! :smile:

Var det også med koppholdere? :D

Skrevet

Det var billig:), men så du la ut bil din på face ista. hvorfor (kanskje) selge bil? :(

Har egentlig ikke lyst til og selge den, Men om den blir solgt så har jeg lyst til og gå over til en 330ci eller en m3 :D Men har ikke bestemt meg enda for og selge den!! :o Eller kanskje en BMW E39 530D

Skrevet (endret)

oki. må ha armlene også fordi jeg har det ikke på min E46 coupe :P.

Endret av Kungebimmer
Skrevet

Skjønner! :) Tror ikke det skal være så veldig vanskelig og få tak i det på ebay. Usikker på pris men har sett at det er mange som selger iallefall :) 

Skrevet

Har egentlig ikke lyst til og selge den, Men om den blir solgt så har jeg lyst til og gå over til en 330ci eller en m3 :D Men har ikke bestemt meg enda for og selge den!! :o Eller kanskje en BMW E39 530D

da hadde jeg gått for 330 eller m3 :D. kamerat av meg hadde norgest fineste E46 sedan 330 men har solgt den nå:)

Skrevet (endret)

da hadde jeg gått for 330 eller m3 :D. kamerat av meg hadde norgest fineste E46 sedan 330 men har solgt den nå :)

Har veldig lyst på 330! Men M3 blir noe helt annet.. Kanskje det blir en 330 :D

Her har jeg forresten funnet armlenet til deg også! :)

http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3-Series-Armrest-Center-Console-Black-Leather-1999-2006-USED-OEM-/221642294641?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item339ae90571&vxp=mtr

Endret av Enes Yakici
Skrevet

da hadde jeg gått for 330 eller m3 :D. kamerat av meg hadde norgest fineste E46 sedan 330 men har solgt den nå :)

og jeg er også litt nyserrig hvor du kjøpe Angel Eyes? :D

Skrevet

Sjekk hos bilopphuggerier. Du får det mye billigere og mye fortere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...