Gå til innhold

Enes Sin 02 Mod E46 320CI - Coupe Msport. 2,2 L / SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Ble en fin oppgradering på interiør fronten nå :)

Er vel ikke så mye mer du kan gjøre med bilen nå ? bortsett fra ESS kompressor da :P

Er ferdig innvendig når jeg har fått zhp girkule og led lys pakke innvendig. Og utvendig kommer det snart led tåkelys/ rød krok / grill med m striper og seinere m3 speil. :-D tror det blir en stopp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe skilt om det, regner med at det er lov. Uansett så er det ingen som sier noe :-P

Jaa, vurderer og levere bilen til polering!

Egentlig ikke lov med svamp osv der men bilen blir jo ikke ren uten så :P Bilen må svampes og tørkes etter vask.. Da holder den seg renere lenger å. Jeg tar på meg shineoppdrag jeg. Sjekk instagramen min for å se biler jeg har tatt før :) Før og etter bilder, samt 50/50 bilder der... Krisstenholen heter jeg der. Idag skal jeg shine en nesten ny auris, også en 09 cayenne imorgen eller fredag men etter det kunne jeg tatt din eventuelt. Da blir den shinet inni (har ikke mulighet til rens men gjør så bra jobb som mulig), motorvask, felger og bil. Kort sagt hele bilen! Da rubber jeg, polerer og bilen blir vokset med swissvax shield og felger blir vokset med swissvax autobahn. Motorrommet blir selvfølgelig satt inn med gummi/plastfornyer, samt dekk og hjulhus blir satt inn med mequiars endurance high gloss dekkfornyer og innerskjermer blir sprayet med "bare Bones" fra chemical guys. Alt dette vil hindre snø,salt og dritt å fsete seg... MEN bilen bør fortsatt spyles/vaskes jevnlig mellom vinteren ;)

Å til halvparten av nevnte pris ;)

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke lov med svamp osv der men bilen blir jo ikke ren uten så :P Bilen må svampes og tørkes etter vask.. Da holder den seg renere lenger å. Jeg tar på meg shineoppdrag jeg. Sjekk instagramen min for å se biler jeg har tatt før :) Før og etter bilder, samt 50/50 bilder der... Krisstenholen heter jeg der. Idag skal jeg shine en nesten ny auris, også en 09 cayenne imorgen eller fredag men etter det kunne jeg tatt din eventuelt. Da blir den shinet inni (har ikke mulighet til rens men gjør så bra jobb som mulig), motorvask, felger og bil. Kort sagt hele bilen! Da rubber jeg, polerer og bilen blir vokset med swissvax shield og felger blir vokset med swissvax autobahn. Motorrommet blir selvfølgelig satt inn med gummi/plastfornyer, samt dekk og hjulhus blir satt inn med mequiars endurance high gloss dekkfornyer og innerskjermer blir sprayet med "bare Bones" fra chemical guys. Alt dette vil hindre snø,salt og dritt å fsete seg... MEN bilen bør fortsatt spyles/vaskes jevnlig mellom vinteren ;)

Å til halvparten av nevnte pris ;)

Høres ut som et bra tilbud! Syntes det andre på Konnerud hørtes dyrt ut men får vell se ann, Får ta kontakt når jeg vill gjøre det. :)

 

Har brukt masse penger på bilen i det siste så må ta det litt med ro!.. Men takk for tilbudet Kristian, Tar eventuelt kontakt om jeg skal ha det gjort. :)

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått vasket bilen, Fikk også tatt noe bedre bilder som jeg tenkte jeg kunne dele med dere. :) Her ser dere hvordan baklyktene ble med mørk film. Baklyktene er ikke foliert på blinklysa og ryggelysa, Synes selv at det ser bedre ut sånn. :) Hva synes dere?

 

post-73946-0-76872200-1416411336_thumb.j

post-73946-0-98987800-1416411416_thumb.j

post-73946-0-04955000-1416411493_thumb.j

post-73946-0-05819700-1416411570_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et bra tilbud! Syntes det andre på Konnerud hørtes dyrt ut men får vell se ann, Får ta kontakt når jeg vill gjøre det. :)

Har brukt masse penger på bilen i det siste så må ta det litt med ro!.. Men takk for tilbudet Kristian, Tar eventuelt kontakt om jeg skal ha det gjort. :)

Ja det syns jeg å :P Bare å si ifra ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt nydelig ut ! :D

var det vanskelig å foliere rundt/unngå ryggelysene? :)

Du det tørr jeg ikke og svare deg på, er en som jobber med foliering som gjorde det for meg. Her i Drammen. Men tror han bare la alt på også skjærte ut ryggelysa :-) tror det skal være ganske enkelt :-)

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten pakke i posten idag også! :D Var vist ZHP girkulen fra Tyskland! Henta pakken ut og satt meg i bilen med engang og bytta den. Girkulen er en del kortere enn den andre mtech girkula jeg hadde fra før. Synes den kledde bilen godt og den er også veldig behagelig og gire med. 

 

Legger også ved før og etter bilde av girkulene :) Synes dere det passa i bilen?..

post-73946-0-54873200-1416625189_thumb.j

post-73946-0-14226900-1416625215_thumb.j

 

Tokk meg også en Fredagsvask, Var i Oslo igår og bilen så ikke ut når jeg kom tilbake igjen...

post-73946-0-60391100-1416625069_thumb.j

post-73946-0-72807000-1416625161_thumb.j

 

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...