Julianv Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Sikker på at det der er katalysatorer da? Ifølge realoem er de runde kun lyddempere, skal være kraftigere vis det er katalysator. KAT Ikke KAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 På realoem så har din bil ifølge ramme nr de minste runde på bilde 2. Den heter Rmfd-exhaust pipe catalyst cylinder 1-4 Dele,nr 18301745010 Biler uten katt har EXHAUST PIPE FRONT SILENCER ZYL.1-4 (også bilde 2) Med delenr 18101704162 Men da har man det som "ekstrautstyr" og S199A skal stå i utstyrslisten. Din bil har ikke S199A i lista. Så du har katter. (Disse navn og dele nr er til ene siden. Det samme gjelder for andre siden også, bare andre dele nr.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Ah okay. Blir aldri helt klok på Realoem når det står så mange varianter om en annen nedover Takk for info og for at du orket å sjekke Får bestille meg en 85graders termostat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Bruke www.bmwfans.info istedet akkurat her er den kanskje ikke noe bedre, men synes oppsettet er bedre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Om du søker opp 740 på realoem. Så finner du alle deler som kunne leveres på 740. Om du søker på ditt rammenummer vil bare delene på den spesifikke bilen komme opp og det bilen ikke ble levert med finner du ikke der. Da jeg skulle ha us frontfangerlist kom den ikke opp med søk på mitt rammenummer. Måtte søke opp 740 fra usa før den kom på lista. Når jeg la inn rammenr på min siste 740 fikk jeg også opp ennå et bilde tilsvarende de 2 du la ut. Altså fikk jeg 3 slike bilder. Det siste var katter til facelift bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Bruker så klart Chassisnummeret når jeg søker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Er det noen som har erfaring med å bytte ut bakpotter med rør på disse? Hadde vært kjekt med litt ekstra snerr i eksosen. Ser at i følge delefilmen så har de bare en vanlig klemme der bak så det skal være kjapt gjort å prøve. Og så lurer jeg på om det er noe spesielt jeg bør tenke på ang frontrute-skifte? Blir tatt internt på jobben så om det er noe spesiell rute jeg bør velge tar jeg med glede imot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Om du gjør det må du gi tilbakemelding om det blir levelig eller ikke Har Hamann bakpotte på min, men kunne tenke meg LITT mer lyd. Tenkte fjerne Y-lyddemperen(er vell bare e39 som har denne), men vet ikke om jeg tørr, orker ikke during i bilen. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Eksosen er helsveiset Må skjære for å få av lyddemperne. For å montere de på igjen må du bruke slike klemmer som er vist på tegningene. Husk å skjære de av der det faktisk er plass til en slik klemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ahh, det forklarer jo en hel del Men da skal det iallefall ikke bli noe problem. Noen som husker dimensjonen på rør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Der bak er det 2" (55mm) om jeg husker rett. Lenger fremme er det 2,5" (65mm) Skal stå oppført på realoem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Var noe slik jeg så for meg også Klarte ikke se noe på realoem, men så er jeg tydeligvis blind som en muldvarp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Jeg kan måle røra fra min 740 etterpå. De ligger i garasjen. Om du ser på tråden om min 99 740 så er det en video der med før og etter jeg fjernet innmat i bakpottene. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Skal ta en titt i tråden etterpå! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 jeg har eksos fra 740 som er raka rør bak. du kan godt få låne/ prøve min eksos. så kan jeg låne din til jeg har vært på godkjenning? er meget feit lyd uten potter Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå