Julianv Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det høres ut som en god plan Når skal du på godkjenning osv? Fremdeles handicappet jeg, uten lappen. 38 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 tja, når vet jeg ikke, men forhåpentligvis FØR du får lappen igjen skal prøve meg på¨å lappe inn magnaflow pottene på 740 eksos. får håpe dem godtar det haha. men uansett, så har jeg rør osv slik at man kan kappe pottene dine og klaske på mine rør. du kan få rørene btw komme på hente interiøret du nå... må få det ut og vekk haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Gratulerer med ny bilen trudde du egentlig skulle ha deg 540? hva skjedde? :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 540ene han så på var i dårlig forfatning. En var skamrusten, en var falleferdig og den tredje og siste, innenfor budsjettet, hadde visst et spøkelse i hanskerommet. Hadde DU turt å kjøpe 540 da? Han gjorde det eneste logiske... Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 haha såpass ja ja da gjorde han nok et smart valg å styre unna ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Gratulerer med ny bilen trudde du egentlig skulle ha deg 540? hva skjedde? :o Takk Jepp skulle det, men den ble solgt til tross for avtale. Så dukket denne opp og jeg slo til. Fikk den til grei pris føler jeg, så veldig fornøyd! 540ene han så på var i dårlig forfatning. En var skamrusten, en var falleferdig og den tredje og siste, innenfor budsjettet, hadde visst et spøkelse i hanskerommet. Hadde DU turt å kjøpe 540 da? Han gjorde det eneste logiske... Hahahaha. Den med spøkelse i hanskerommet var fæl Ule-lyder og kjetting-lyder konstant i hastigheter over 60 km/t. Tror spøkelset var redd for fart Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Takk Jepp skulle det, men den ble solgt til tross for avtale. Så dukket denne opp og jeg slo til. Fikk den til grei pris føler jeg, så veldig fornøyd! Hahahaha. Den med spøkelse i hanskerommet var fæl Ule-lyder og kjetting-lyder konstant i hastigheter over 60 km/t. Tror spøkelset var redd for fart haha redd for fart faktisk xD made my day! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 (endret) Får vel komme med en aldri så liten oppdatering, dog av det kjedeligere temaet. RUST! Forrige onsdag begynte en veldig dyktig karosseri-mann her på huset å fjerne ulumskheter under bilen. Omfanget av denne rusten var litt mer enn jeg hadde trodd når jeg hentet bilen, men absolutt ikke så gale som man skulle tro på en 20 år gammel Bmw. Det gjelder bakre del av kanaler begge sider samt litt overflate rundt ene drenering proppen i gulvet. Her blir alt fjernet og det kommer nytt friskt stål inn så den er klar for mange nye år på veien.. Kommer bilder når alt er ferdig Ja, og ny radio er ankommet sammen med ledningsnett som forhåpentligvis passer. Komplett med ratt-kontroll. Nedtelling til lappen: 16 dager igjen! Endret November 19, 2014 av Julian D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Hørte rykter om at du tok bussen for noen dager siden..... Julianv, Shattered og D.Toft reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Ja men det var etter masse alkohol så da er det lovlig.. Hadde skjedd om jeg hadde hatt lappen og. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 nei da hadde du fått noen til å kjøre deg.... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Haha, jeg har mafia-bil, men jeg er ikke like mafia som deg desverre Dårlig med private sjåfører innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Du får ringe brodern som bor i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Haha, jeg har mafia-bil, men jeg er ikke like mafia som deg desverre Dårlig med private sjåfører innimellom hahahah privatsjåføren din har flyttet vekk xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Ja, du bailet flotte Bergen midt i krisetiden når jeg ikke har lappen Syns du kunne ventet et par måneder altså Over til en annen sak. Fikk plutselig to sprell nye vinterdekk i 19" av merket Falken. Det regnes vel som et tegn fra oven om at jeg må ha større vinterfelger? Let the searching begin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå