Merrushe Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Hallais, har en 94 modell E36 M3 med en ettermontert alarm. Sentrallås-funksjonen fungerer, men alarmen nekter rett og slett å skru seg av. Kombinert med startsperre så gjør dette at bilen er heller immobil for øyeblikket. Noen som har vært borti lignende før og har noen tips? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Det skal ligge en "sort boks" inni førerdøren... Tror det er en slags styreenhet for sentrallås. Det finnes en liten tapp på boksen som du kan dra til siden og tilbake. Hvis du gjør det, resetter du noe i forhold til startsperren.. Vet ikke om det er svaret på akkurat ditt problem, men jeg kjøpte en e36 som ikke startet pga startsperren en gang. Gjorde som beskrevet og den fyrte med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Takk for svar Roger! Problemet er jo primært at Alarmen ikke lar seg skru av selv om den tydeligvis reagerer på fjernkontrollen. Og denne sperrer da for å starte bilen. . Hvordan kommer jeg meg inn i førerdøren da? Hvor sitter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Er det Defa alarm? Har selv hatt noe kluss med denne på min E34, får låst og aktivert alarmen men selvfølgelig ikke deaktivert alarmen. Hos meg var det dårlig kontakt til mottager antenna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Er det Defa alarm? Har selv hatt noe kluss med denne på min E34, får låst og aktivert alarmen men selvfølgelig ikke deaktivert alarmen. Hos meg var det dårlig kontakt til mottager antenna. jeg hadde også defa alarm i min e34 for noen år siden. jeg fjernet hele opplegget ble bare tull av det hehe. det var en sen 94 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Tror det er defa, men usikker. Tror uansett bare jeg fjerner den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Ikke sikkert det hjelper med det som jeg skrev da.. Problemet på den bilen jeg hadde var rett og slett at den ville ikke starte pga feil med startsperre. Var ikke alarm på bilen, eller vet ikke.. Var hvertfall ikke noe problem med at den ulte e,l.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå