aalgaard Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Ser bra ut skal du kjøre rondell, eller skal du handle nye hjul etterhvert? Blir iallefall bedre med polerte kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Takker Nei blir å kjøre rondell, kommer nok andre dekk specs på den og spacing tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Klar over at den er høøy nå men her er vertfalk hvodan den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 du kjøpte front fangeren på parts 24 sant?hvordan var service, leverings tid og passformen på front fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Kjøpte fra parts24 ja, leveringstid var rask, service var greit og passformen var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Okey sendte de bettopp Mail om front og bakfanger te min så greit å vite hvordan kvalitet er oem fangere koster jo skjorta Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Må bare si at Parts24 ikke bare er gull og grønne skoger.. Selv fikk jeg utrolig dårlig service derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ja hørt mye drit fra forskjellige kunder.. men har billige fangere, så da kjøpte jeg likesågodt fra de. Enig i at han er sen med å svare osv, men helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Varierer sikkert en del. Jeg fikk ikke engang svar, hverken på mail eller telefon, selv om jeg fikk feil ting i posten.. Sending av pakka mi ble også forsinket i over en uke osv. Menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 mye negativt her nå oOjeg fikk svar på meldingen jeg sendte på facebook med en gang sendte en ny en for noen timer siden, så vi får se om jeg får svar i løpet av morra dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ser på Facebook at du skal selge? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ser på Facebook at du skal selge? Hvorfor? Haha så der jeg også nettopp Han skal vel ha seg e36 m3 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Ah, da er det fullt forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Kommer til å vinne mye penger på denne bilen, selge før det er for sent.. se på m3 imorgen, mye drit som er for salg også! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Kult prosjekt, elsker lave clean'e touringer. Ikke gå større felger enn 18" på E39, virker for stort Skulle ønske å hatt en 530D selv, flotte maskiner Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå