lykkeli Skrevet September 18, 2014 Forfatter Skrevet September 18, 2014 Da var bilen min endelig hjemme igjen etter over 1 uke borte, men tør ikke helt å slippe gleden løs ennå. Må prøve den litt til. Og et lite bilde av den må jeg poste her Ron Jeremy reagerte på dette 1
Gjest Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 Får håpe problemet vart løst Flott bil! Synd sånne småting skal lage så store vansker
lykkeli Skrevet September 18, 2014 Forfatter Skrevet September 18, 2014 Takk Stian_22 Ja, jeg håper det var dette som skulle til og at jeg nå kan begynne og tenke mer på bilens ytre utseende. Takk, ja den er veldig pen, men veldig orginal :) ( så litt felger og hvite blinklys gjør litt ) Sant det, bare håpe at det begynte dårlig men ender godt
lykkeli Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Ja, den starter og går nå Endelig. Kattlikzm reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet Oktober 3, 2014 Skrevet Oktober 3, 2014 Da satser vi på at det fortsetter. Bilen ser ryddig ut, så her er det mye morro igjen
lykkeli Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Ja, tusen mange takk Lasseh Ja, bilen er godt behandlet av tidligere eiere så den er pen både innvendig og utvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå