Dimaria Skrevet September 5, 2014 Skrevet September 5, 2014 Hei. Noen som veit hvor en kan fixe zenonstyreenhet,hvis det lar seg gjøre da? Eller må en kjøpe ny? Problemet er at jeg ikke får fjernlys på venstre side.
quandt1960 Skrevet September 5, 2014 Skrevet September 5, 2014 Er elektronikk. Kan i de fleste tilfeller fikses. Vet om en bedrift på østlandet som fikser abs og motorstyreenheter. Google litt etter det så finner du det nok.
Reef89 Skrevet September 5, 2014 Skrevet September 5, 2014 Det er meget riktig, finelektronikk også. Men kan nesten garantere deg at det er billigere å kjøpe ny ballast som finnes til gitt vekk priser (originale) på ebay enn at ett veksted skal undersøke og bestille små deler for å så lodde og fikse den lille klumpen av en styreenhet.
badsha Skrevet September 5, 2014 Skrevet September 5, 2014 skaffer deg ballast om du vil rimelig og orginal.
quandt1960 Skrevet September 6, 2014 Skrevet September 6, 2014 ja for all del, sjekk ebay e.l. først. Mye billige deler å få tak i dag. Et priseksempel jeg husker fra mitt tilfelle er en ABS styreenhet til E46. Koster i 10000 kr område org. fra GS. Kan i de fleste tilfeller fikses for 2500-3000 kroner med 2 års garanti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå