Underground1983 Skrevet September 7, 2014 Forfatter Skrevet September 7, 2014 Ingen som kan bekrefte/avkrefte om den passer?
thomjak Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Du kan jo prøve å sende selskapet en mail og høre, de burde vel ha rimelig peiling på det siden de tilbyr produktet.
quandt1960 Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Hva skal du med den? Det er allerede kryssavstiver mot torpedovegg og kryssavstiver mot bjelke i front. I tillegg er sistnevnte avstivet med to kryss mot krasjelement. Den du viser til er i alu og er ikke like stiv som de som er der fra før så den vil ikke virke. De andre tar bøyemoment før det. M5 har heller ikke tverrstag, stivt som f fra før Men hvis det kun er for syns skyld skjønner eg Er stilig men vil tro det er noe drit å ta av motordekselet hvis du skal komme til noe under. Send mail de vet sikkert
E.H.D Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Tror ikke det hjelper å sende mail til de som selger denne, siden de aldri har hørt om 520d i USA.
Underground1983 Skrevet September 7, 2014 Forfatter Skrevet September 7, 2014 Hvorfor selge til F10 om den bare er til pynt? Så det som står i teksten er bare tull? FJPOpp: bare å skru av ene strammebolten og vippe opp vil jeg tro. Kan ikke se kryssavstivere mot torpedovegg. E.H.D: det er grunnen til at jeg spør her ja:) men tror fester er likt, er vel isåfall motordekselet som er forskjellig.
quandt1960 Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Her er avstiverne. Hadde ikke de vært der så kunne du dratt nytte av et tverrstag. Slik de er satt opp nå på kryss så vil bilen bøye seg minimalt på front. I tillegg er det avstiver under bilen som gjør hele karroseriet ekstremt stivt. nesten 38000Nm/grad!! en Porsche 997 ligger på 33000Nm/grad og en Ferrari F50 på en vel 35000. Så F10 er den stiveste serie masseproduserte bilen jeg vet om, og det helt orginalt.
Underground1983 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Takk for svar FJPopp quandt1960 reagerte på dette 1
Underground1983 Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Ser de ligger litt under diverse annet i motorrommet.
quandt1960 Skrevet September 8, 2014 Skrevet September 8, 2014 Ser de ligger litt under diverse annet i motorrommet. Ja det er mye plast der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå