thomjak Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Jeg fylte opp dekkene i dag da jeg syns den dro litt til ene siden da jeg bremset. Dekkene som sitter på er 265/30ZR19 bak og 235/35ZR19 foran, ene dekket foran var 2.1 bar mens det andre var 2.5 bar så fylte begge dekkene foran sånn at de var 2.5 bar og bak var de 2.6 bar. MEN her kommer det jeg ikke helt forstår meg på, jeg gikk inn på navi og tok en tire pressure confirm og bilen står bare og henger på activating. Og får ikke opp verken grønne/gule dekk på navien, valget er grått så kommer ikke inn på reset. Er det noe jeg bommer på her eller ? Står jo på navien at man skal være stasjonær men er det sånn at jeg må kjøre en stund sånn at bilen får målt motstand/hastighet osv før det er greit ?
awt Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Det er normalt. Etter "activating" som aldri forsvinner er det i orden, og du kan gå utav menyen.
thomjak Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 Det er normalt. Etter "activating" som aldri forsvinner er det i orden, og du kan gå utav menyen. Yes så det nå, etter en liten kjøre tur så var det aktivert og "hjulene var grønne" så da var alt i skjønneste orden.
thomjak Skrevet September 9, 2014 Forfatter Skrevet September 9, 2014 Du kjører ikke på 335 og 365 hjul? heheh nei huff det ble litt væl feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå