Gå til innhold

E39 528i M-tech sedan selges i deler

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Henter en 528i sedanom noen dager, men skal ikke ha altfor mye deler fra bilen selv.

Så her er det bare å rope ut hva dere trenger! :)

Jeg har kun bilder å gå utifra foreløpig, men henter bilen på torsdag, så ila torsdag/fredag kommer det mer info om bil/deler! :)

Av det jeg skal beholde er det motor og styreenhet, luftfilterboks og venstre forskjerm.

EDIT: Vel, nå har det seg sånn at selgern plutselig bestemte seg for å selge bilen før jeg kom ned, selv om jeg var på vei, og hadde avtale om salg/kjøp... så sitter og prøver å kontrollere sinnet mitt, og se om jeg finner ny bil... linker til ny tråd når jeg står med nøkkel i hånden på den andre bilen...

post-51426-0-83361200-1410297106_thumb.p

post-51426-0-95870600-1410297120_thumb.p

post-51426-0-72618000-1410297180_thumb.j

post-51426-0-61486000-1410297182_thumb.j

post-51426-0-73023100-1410297304_thumb.p

post-51426-0-29497900-1410297310_thumb.p

post-51426-0-86605700-1410297313_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om interiørlistene er i god stand og det er inkludert midtkonsoll, er det veldig godt mulig at jeg vil ha dem ;) Og hva skulle du hatt for speilene?

Tja, si 1000,- for begge speilene og listene inkl listen til midtkonsollen (den rundt girspaken)

trist å hugge en så pen bil faktisk.... Burde vel heller henta en stasjonsvogn for din del?

Tja, den er ikke så strøken som den ser ut, ikke chassi iallefall, det er rust her og der.

Så egentlig på en stasjonsvogn, men han selgern svarer ikke :S også er det i hovedsak venstre forskjerm og motor jeg trenger ;)

hvor holder du til?

Holder til i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det :) Når får du bilen?

Forresten, håndtak utvendig på passasjersiden foran, sleng med det i tilbudet? :D

høres 1500,- greit ut? :) er klart til å hentes til helgen allerede! :) Får bilen hjem ila fredag..

Greier du å mikse en knallpris på frontlykter, hjul (dersom det er igjen bra med dekk), ruter (dersom de er sotet helt frem) og framseter? Gjerne gi en pris på hver enkelt vare også :)

Usikker om rutene er sotet helt frem, men skal ta en titt når jeg henter bilen.

Jeg har helst lyst til å selge interiør komplett, men er ikke så mange norske sedaner med nedfellbart baksete, så skal ta det til vurdering ;)

Singel eller dual airbag i rattet?

Rattet er singelstage airbag ja :) 

Så det passer rett på i bilen din!

Hvis du ikke skal ha Abs modulen selv, så kjøper jeg den når jeg kommer hjem fra Frankerike. Holder du den av til meg? 

Den skal jeg holde av ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har det seg sånn at selgern plutselig bestemte seg for å selge bilen før jeg kom ned, selv om jeg var på vei, og hadde avtale om salg/kjøp... så sitter og prøver å kontrollere sinnet mitt, og se om jeg finner ny bil... linker til ny tråd når jeg står med nøkkel i hånden på den andre bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...