Tor Erik Wang Skrevet September 24, 2014 Forfatter Skrevet September 24, 2014 Hjulvalg: Var fine de der.! Er noe i den duren jeg ønsker også, Men nå er det snart vintersko tid, så da får man bruke vinteren til å finne de perfekte hjula.!! Performance92
Tor Erik Wang Skrevet September 24, 2014 Forfatter Skrevet September 24, 2014 Denne likte jeg! Grattis med gromvogn (utenom dieselgreiene da ) Eneste jeg setter fingeren på er at diffuseren er lakket rød. Skulle vært sort blank. Smak og behag? Syns det ble fint jeg.! Performance92
Tor Erik Wang Skrevet November 8, 2014 Forfatter Skrevet November 8, 2014 Da var bilen vinterskodd og klar for første snøfall. Slenger ut noen bilder av dette i samme slengen Haukefer reagerte på dette 1
Ellingsen B. Skrevet November 9, 2014 Skrevet November 9, 2014 Grom vogn du har Hva med noen works 20"?
Tor Erik Wang Skrevet November 9, 2014 Forfatter Skrevet November 9, 2014 Grom vogn du har Hva med noen works 20"? Var ikke verst de Ellingsen.! Veit du hvem som forhandler disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå