Tor Erik Wang Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Hjulvalg: Var fine de der.! Er noe i den duren jeg ønsker også, Men nå er det snart vintersko tid, så da får man bruke vinteren til å finne de perfekte hjula.!! Performance92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erik Wang Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Denne likte jeg! Grattis med gromvogn (utenom dieselgreiene da ) Eneste jeg setter fingeren på er at diffuseren er lakket rød. Skulle vært sort blank. Smak og behag? Syns det ble fint jeg.! Performance92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erik Wang Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Da var bilen vinterskodd og klar for første snøfall. Slenger ut noen bilder av dette i samme slengen Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Meget riktig F31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Grom vogn du har Hva med noen works 20"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erik Wang Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Grom vogn du har Hva med noen works 20"? Var ikke verst de Ellingsen.! Veit du hvem som forhandler disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Osean wheels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Feit F31! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå