Alpejohn Skrevet September 25, 2014 Skrevet September 25, 2014 Se i diagnosetråden min, der kan du lese litt om programmer osv. Mye billigere med en kabel som du bruker på pc. og mye mye bedre da du får bmw sine programmer. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
JTS77 Skrevet September 27, 2014 Skrevet September 27, 2014 Har også fått meget dårlig lys i mine xenon lamper. Har du en link til hvor du kjøpte Hella Evox-R?
Alpejohn Skrevet September 27, 2014 Skrevet September 27, 2014 Får kjøpt dem hos thetetrofitsource.com, og umnitza.com, kjøpte fra sistnevnte. Må også ha et mellomstykke til fjernlys for og få signal. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
JTS77 Skrevet September 27, 2014 Skrevet September 27, 2014 Kunne du ha linka til hva eg må ha?? Gikk meg litt vill innpå siden til umnitza
Alpejohn Skrevet September 27, 2014 Skrevet September 27, 2014 Her er Evo X prosjektorene. Jeg kjøpte der, men syns fjernlyset på dem lyste veldig høyt, altså hotspot på fjernlyset var veldig høyt i forhold til nærlyset.Angrer litt på at jeg ikke kjøpte fra TRS, da jeg tror dem kvalitetssikrer varene litt mer.De mente også at fjernlyset var litt høyt. Har sett bilder av disse som TRS selger, og ser ikke ut som fjernlyset er så høyt der. Bare så du er klar over det.Men det funker helt fint da, lyser veldig godt på fjernlys uansett. Husk at du må justere nærlys i forhold til fjernlys etter du har montert på bixenon prosjektoren på innmaten i lykta! Vis du ikke gjør det kan du ende med at halogenfjernlyset lyser langt under linja til nærlys, eller alt for høyt, langt ut i sida osv. Halogenhotspotten skal ligge godt ned på øverste stripa, bør være i god kontakt med den for at de skal lyse rett frem. Mine er litt for høye enda, til tross for at jeg har justert dem 2 ganger. (må opne lykta for og gjøre det.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå