Gå til innhold

Bmw e46 320D starter ikke

Kristian Samuelsen Nygaard
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg en bmw e46 320D sedan i helga. Den har stått på en låve i 2 år og ble kjørt inn for egen maskin den gang, karosseriet har rullet 300 000 men motor ble byttet i 2011 av et verksted. Så til problemet den vil ikke starte når jeg hentet bilen var det såvidt diesel igjen på den fylte på 8L frisk diesel og byttet filter, den dieselen som var der så forøvrig ganske ren ut.

Har også fått byttet 2 glødeplugger men de 2 andre satt så godt at der torde jeg ikke ta i mer, kjørt på med fullada batteri og latt den gløde men, den fyrer ikke for alt i verden. Så noen her inne som har noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd og låse bilen opp og igjen med fjernkontrollen på nøkkelen kan være så enkelt som at startsperre henger på
hender at biler er litt vrange hvis de står lenge utlada
hadde samma greia på en alfa romeo 1,9 jtd(GM cdti) diesel som batteriet gikk flatt på mens bil var låst i ca en ukes tid
ville ikke starte etter på men låste den opp og igjen med fjernkontrol og den starta med engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fremdels er jeg ingen ekspert. Men om det er eeprom på hovedpumpe som er defekt, så trenger du rep av hovedpumpe eller skifte av den.

De andre feilene er ikke kritiske for start mener jeg.

Vi skulle gjerne ha hart noen til å kvalitetssikre dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...